Mundial d’esquí ‘freeride’
L’estremidor accident de l’esquiador espanyol Aymar Navarro
El ‘freeride’ aranès va patir una greu caiguda colpejant-se contra les roques en el Freeride World Tour disputat a Verbier, però les primeres notícies són tranquil·litzadores

L’esquiador espanyol Aymar Navarro va patir un greu accident al Bec des Rosses (Verbier, Suïssa), lliscant uns quants metres i colpejant-se contra les roques del pendent per on baixava, en les finals del Freeride World Tour.
La competició es va aturar durant més de 20 minuts, fins que l’helicòpter de rescat va poder arribar fins on era Navarro.
Notícies relacionadesLa espectacular bajada de Aymar Navarro terminó en accidente.
— Benasque 🏔️ (@Benasque_) 26 de marzo de 2022
¡Ojalá no sea nada y tenga una pronta recuperación! Ese línea apuntaba a metal… pic.twitter.com/RGxdK6phq2
Des del Freeride World Tour van emetre un comunicat en què tranquil·litzaven sobre l’estat de Navarro, que és fora de perill. «El 26 de març del 2022, l’esquiador espanyol de ‘freeride’ Aymar Navarro ha sigut víctima d’un accident durant l’etapa FWT que es desenvolupava al Bec des Rosses a Verbier, Suïssa», diu el comunicat de l’organització.
«El pronòstic vital de l’Aymar no està compromès. Es queixa d’una espatlla i sospitem d’un possible traumatisme cranial. L’Aymar està sent traslladat a l’hospital per sotmetre’s a més proves mèdiques», acaba dient l’escrit del Freeride World Tour.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Seguretat viària Augmenten més d'un 46% els morts a les carreteres catalanes en el primer trimestre de l'any
- Entendre més Màximo Pradera: "Vaig tenir càncer perquè cap metge em va fer mai la pregunta clau: ¿Què menges?"
- Nou projecte Barcelona estrena un institut d’investigació sobre arquitectura i urbanisme sostenible
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat
- ACTUALITAT BLAUGRANA Perillen els 100 milions dels seients VIP del FC Barcelona, claus per fitxar a l’estiu