Pretemporada Estats Units
Pancarta de Laporta Las Vegas: «Tranquils ‘merengues’, el que passa a Las Vegas es queda a Las Vegas»
El president blaugrana torna ha apostar per les lones publicitàries com va fer en el seu moment als voltants del Bernabéu.
Falten dos dies per al clàssic a Las Vegas i el Barcelona ja comença a caldejar l’ambient, tot i que es tracti d’un amistós. Aquest matí la ‘ciutat del pecat’ s’ha aixecat amb una imponent lona publicitària, en format pantalla gegant, per patrocinar el partit de l’any a la ciutat de Nevada, el clàssic del dissabte 23 entre Barcelona i Reial Madrid. La pantalla gegant va canviant de missatges i personatges per fer més dinàmic l’espot publicitari, entre els diferents eslògans n’hi ha algun que sembra polèmica, «Tranquils ‘merengues’, el que passa a Las Vegas es queda a Las Vegas».
Bon dia, Catalunya!
— FC Barcelona (@FCBarcelona) 22 de julio de 2022
— El Barça a Las Vegas pic.twitter.com/HLY86gkVDC
Joan Laporta ho ha tornat a fer. El president del Barça ja va utilitzar aquesta estratègia publicitària quan estava en les eleccions per a nou president amb la famosa lona mirant al Bernabéu, «Ganes de tornar a veure-us». Aquesta vegada una mica diferent al ser en format digital i a la ciutat del joc, però amb un mateix missatge, llançar un dard amb ironia al màxim rival.
Notícies relacionadesEntre els diferents eslògans i personatges que surten en l’espot ressalta el missatge directe cap als madridistes «tranquils, ‘merengues’» i després citant la cèlebre frase de la ciutat «el que passa a Las Vegas es queda a Las Vegas». A més, sent la ciutat del joc, el Barcelona ha fet apologia: «Si veniu a Las Vegas a jugar, jugarem» i «Apostin pel Barça». Les frases les acompanyen tant Xavi Hernández com Joan Laporta mentre que els futbolistes surten pel seu compte amb paraules relacionades amb el futbol «compromís», «respecte», «esforç» i «integració».
Dissabte 23 de juliol a la matinada se celebrarà el segon clàssic nord-americà i el Barcelona ha volgut fer una cosa especial, ja que es juga a Las Vegas. L’espot publicitari ha tornat a generar aquest protagonisme que tant volia el Barça, com en el seu moment el «Ganes de tornar a veure-us». Tot i així, passi el que passi dissabte en el partit, «es quedarà a Las Vegas».
- Dos clubs de BCN repeteixen al top 10 mundial del 2024
- Tres hores que van canviar el Barça
- El jesuïta Peris, davant el jutge per la denúncia d’un abús no prescrit
- Dos milions de catalans es beneficiaran de la llei de salut bucodental
- El Govern agilitzarà els 10 tràmits ‘online’ més utilitzats per a la sol·licitud d’ajudes
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Shopping Black Friday 2022: les millors ofertes d’Amazon
- SHOPPING Helly Hansen té les millors rebaixes d’hivern: ¡a meitat de preu!
- Com més població, més recursos
- L’Advocacia de l’Estat veu compatible la condemna del procés i l’amnistia