ATLETISME
Mariano García guanya l’or dels 800 metres amb una fantàstica carrera en l’Europeu d’atletisme

Mariano García s’ha penjat la medalla d’or dels 800 metres de l’Europeu d’atletisme de Munic amb una excel·lent carrera a la final. L’atleta murcià s’ha posat per davant tot just començar la prova, com va fer en semifinals, i ha aguantat la primera posició fins al final. Fins i tot en la recta definitiva s’ha defensat de l’atac. que sol ser letal, del campió del món, el britànic Jake Wightman.
García ha fet el gest de la moto, com acostuma, al començar la carrera, i realment ha sigut això, una autèntica moto. El campió del món ‘indoor’ és ara el millor corredor de mig fons d’Europa. Ha fet la seva millor marca. Aquesta és la desena medalla de la delegació espanyola i la quarta d’or.
Temes:
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros