13.000 ‘likes’ en poques hores
Lidl arrasa a Twitter amb una picada d’ullet al Barça de Laporta
Lidl arrasa a Twitter amb un missatge en què fa una picada d’ullet a Joan Laporta i a les palanques econòmiques que el Barça va utilitzar aquest estiu per sacsejar el mercat de fitxatges internacional. La cadena de supermercats ha utilitzat aquesta pràctica per publicitar a la xarxa social un set de palanques que té un cost de 12,99 euros, citant directament el president del club del Camp Nou.
«A preparar-se per al mercat d’hivern, Joan Laporta», ha escrit aquesta empresa, en un missatge que ja s’ha fet viral i en qüestió d’hores ja supera els 13.000 likes i els 2.500 compartits.
Notícies relacionadesA prepararse para el mercado de invierno @JoanLaportaFCB pic.twitter.com/2izam5COxR
— Lidl España (@lidlespana) 21 de septiembre de 2022
El Barcelona es va convertir en el principal agitador de l’estiu amb els seus fitxatges, entre els quals hi ha el polonès Robert Lewandowski, guanyador de la Pilota d’Or. En un any que a priori es presentava complicat en aquest aspecte per als blaugrana per la delicada situació econòmica del club, la dirigència ha aconseguit activar les palanques econòmiques necessàries per portar futbolistes que els ajudin a continuar sent competitius.
Així, a més de l’ariet polonès van aterrar al club l’extrem Raphinha (Leeds), els defenses Jules Kounde (Sevilla), Andreas Christensen (Chelsea), Marcos Alonso (Chelsea), Héctor Bellerín (Arsenal) i el centrecampista Franck Kessie (Milan).
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Mor un motorista després de patir una sortida de via a la B-225 a Castellbisbal
- Shopping ¿Busques un smartwatch? Aquests són els millors amb descompte del Black Friday
- Club d’Estil de EL PERIÓDICO 10 trucs infal·libles de la guru de l’ordre Alicia Iglesias per triomfar amb el canvi d’armari
- Bakú aconsegueix 300.000 milions a l’any per als països del sud global