El partit del Bernabéu
El Barça lluirà l’emblema del cantant Drake en el clàssic amb el Reial Madrid
És la primera vegada que el club blaugrana canviarà el logotip del seu patrocinador principal pel d’un artista

El Barcelona lluirà en el clàssic que disputarà aquest diumenge (16.15 hores) al Santiago Bernabéu contra el Reial Madrid l’emblema del cantant Drake a la seva samarreta en lloc del logotip de Spotify, segons ha anunciat aquest divendres el club blaugrana.
Es tractarà de la primera vegada que el club català canviarà el logotip del seu patrocinador principal pel d’un artista, en una acció que forma part de l’acord entre l’entitat i l’empresa sueca de subscripció d’àudio en ‘streaming’.
«Spotify cedeix així aquest espai privilegiat a la samarreta de joc, com a part d’una acció que s’emmarca en el ‘partnership’ amb el club i que s’inclou entre les activitats que es portaran a terme dins de l’aliança de les dues marques per oferir experiències innovadores per als fans del futbol i alhora ajudar a arribar a nous públics a través de la música», explica el Barça en un comunicat.
Fita
Així, els espectadors que segueixin el partit contra el Reial Madrid veuran la silueta d’un mussol, que correspon al logotip de la marca impulsada pel cantant canadenc, guanyador de quatre premis Grammy i el primer a arribar als 50.000 milions de reproduccions a Spotify.
«Posant el logo de Drake al capdavant de la samarreta, el Barça i Spotify volen celebrar la fita aconseguida pel cantant, al ser el primer artista a aconseguir 50.000 milions de reproduccions de les seves cançons a la plataforma», destaca el Barcelona. Els canvis al frontal de la samarreta estaven previstos en l’acord de patrocini que el Barcelona va firmar el mes de març passat amb la multinacional sueca.
Notícies relacionadesCom a part de l’acció per commemorar el rècord aconseguit pel cantant, està previst a més que els futbolistes del Barcelona vesteixin durant l’escalfament previ al partit una versió especial de la samarreta, que mostrarà el nom de Drake i el número 50 a l’esquena, amb el logotip de Spotify al davant.
El mateix cantant canadenc ha publicat a través del seu perfil a Instagram, que compta amb més de 120 milions de seguidors, una foto amb la samarreta que el Barça lluirà contra el Reial Madrid el 16 d’octubre.
- Postureig 'low cost' La mariscada més barata d'Espanya se serveix a palades a Barcelona
- Escapades El poble més pintoresc de Catalunya per visitar al febrer és un paradís modernista amb una festa que omple de color l'hivern
- El resort de luxe SLS Barcelona obrirà amb descomptes l’1 d’abril
- Futbol La seu espanyola del «líder mundial en connectivitat» que serveix el Barça és un domicili particular del barri de Sant Andreu
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Aldarull Un grup causa aldarulls en un tren obligant a intervenir la maquinista
- Negociacions El PSOE i Junts es reuneixen abans del debat de la qüestió de confiança
- Un 93% dels trens de la Cerdanya incompleix l'horari
- CARDIOLOGIA ¿Què són i com evitar els greixos trans, que augmenten el risc de mort un 34%?
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet