Valoració de la FIFA
Infantino, sobre el cas Negreira: «Ens preocupa, no és bo per al futbol»
La Federació també anuncia que es persona en el cas Negreira

El president de la FIFA, Gianni Infantino, va reconèixer aquest dimecres que li preocupa la situació generada pel cas Negreira a Espanya i va dir que «no és bo per al futbol» i que cal «analitzar el que va passar per veure com es pot solucionar».
«Per descomptat que observo tot el que passa en seleccions i clubs i quan hi ha situacions negatives ens preocupa, perquè els conjunts, sobretot els grans, fan molt pel futbol, no només per la ciutat o el país sinó arreu del món. Som tots humans, cometem errors i s’analitzarà, per exemple a Espanya, el que va passar per veure com es pot solucionar», va assenyalar.
«Crisi en diversos països»
Notícies relacionadesInfantino va respondre així en la conferència de premsa realitzada després de la seva reelecció com a president de la FIFA al Congrés celebrat aquest dijous a Kigali. El dirigent va valorar la investigació judicial oberta a Espanya pels pagaments de 7,3 milions d’euros del Barcelona al vicepresident del Comitè Tècnic d’Àrbitres (CRA), José María Enríquez Negreira, entre 2001 i 2018, per l’elaboració d’informes arbitrals.
«Hem tingut crisis en diversos països, a Itàlia també amb grans clubs involucrats. No és bo per al futbol, hem d’actuar tots donant un impuls positiu, si és possible, perquè no serveix de res fer créixer l’animositat. És més important entendre i trobar solucions», hi va afegir.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- El submercat dels pisos amb ocupes inclosos prolifera a Barcelona
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros