Premier League
L’oferta rècord d’un qatarià per comprar el Manchester United
El president del Banc Islàmic de Qatar podria pagar 6.000 milions per l’adquisició del club

La família Glazer haurà de decidir si ven finalment el Manchester United o decideix mantenir el 69% de la propietat, com fins ara. L’oferta final de Jassim bin Hamad al-Thani, president del BIQ, el Banc Islàmic de Qatar, és marejadora. La més alta de la història en la possible adquisició d’un club.
L’executiu de la segona institució financera del productor de gas més gran del golf Pèrsic ofereix 6.000 milions d’euros per la compra, la xifra més gran mai pagada per un equip en la història de l’esport professional.
Interès de Ratcliffe
Notícies relacionadesEl procés de venda es va iniciar el novembre passat. Potser no esperaven els Glazer que ningú arribés a una quantitat tan bestial. Ara hauran de prendre una determinació. Des d’Anglaterra s’apunta que el desig de la família nord-americana és traspassar el club als Al-Thani, però el procés jurídic és complex.
Jassim bin Hamad al-Thani és fill de Hamad bin Jassim bin Jaber al-Thani, ex primer ministre qatarià entre 2007 i 2013, i cosí de Hamad bin Jalifa al-Thani, pare de l’emir. En cas de tancar-se, seria una operació històrica. També s’ha interessat per el United Jim Ratcliffe, l’amo de la petroquímica INEOS, l’oferta del qual superaria els 5.000 milions.
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Tribunals El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove a la discoteca Sutton
- 57.000 persones cribrades El test de sang en femta és tan eficaç com la colonoscòpia per detectar càncer de còlon, segons l’estudi més gran fins ara
- Pressupostos prorrogats El Govern avisa que no es podrà mantenir la gratuïtat de Rodalies sense un nou suplement de crèdit
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA
- Motociclisme Jorge Martín: "Aquest no és el meu Mundial, serà l’any que ve"
- Moda Rita Miller Atelier ‘capbussa ’ les seves nòvies en un spa de luxe
- CRÍTICA Rosario transforma un vell dolor en celebració
- Novetat discogràfica Maria Hein en mode samurai