NFL europea
Un MVP de la Superbowl serà el nou copropietari dels Barcelona Dragons de futbol americà
Un potent grup inversor nord-americà ha adquirit el 60% de les accions de l’equip català amb l’objectiu de portar l’equip a cotes més altes

Nova i il·lusionant etapa per als Barcelona Dragons, equip de futbol americà de l’European League of Football (ELF). Elite Sports Equity, una potent empresa inversora nord-americana, formada, entre d’altres, per l’empresari tecnològic Jason Robinson i l’MVP de la Superbowl XLVIII, Malcolm Smith, ha adquirit el 60% de les accions de la franquícia catalana, propietat fins ara en la seva totalitat de Bart Iaccarino.
La recent notícia del trasllat de Reus a l’Estadi Olímpic de Terrasa per disputar els partits com a local, amb l’objectiu de fer créixer i fidelitzar la massa social, ha vingut acompanyada d’una autèntica «bomba» que pot suposar una autèntica revolució per al futur de l’equip barceloní.
Bart Iaccarino, actual propietari dels Dragons, ha confirmat a EL PERIÓDICO que l’estructura esportiva actual es mantindrà intacta malgrat el canvi de propietat. «Ells [el grup inversor americà] han adquirit la majoria d’accions, però jo continuaré sent el General Manager de l’equip i copropietari», assenyala.
Notícies relacionades«També donaran suport al projecte econòmicament i aportaran els seus contactes als Estats Units per facilitar l’entrada de nous patrocinadors que faran créixer el projecte» afirma. Al seu torn, «un jugador professional com Malcolm Smith que ha jugat per a equips com els Seattle Seahawks i San Francisco 49ers serà un bon enllaç perquè talents americans juguin amb nosaltres en el futur», sentencia.
Els Barcelona Dragons encaren encara amb més il·lusió la nova temporada que està a punt de començar. El debut serà dissabte 2 de juny a l’Olímpic de Terrasa, contra l’equip suís Helvetic Guards.
- Nous títols i temporades Les 11 sèries que no et pots perdre aquest abril
- Previsió meteorològica Una vintena de comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per intensitat de pluja
- Habitatge Barcelona projecta les primeres demolicions per començar a construir 3.360 pisos entorn de la Sagrera el 2029
- Investigació científica L’Hospital del Mar descobreix per què el càncer de pàncrees és tan agressiu
- El Barça pretén tornar al Camp Nou al setembre
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Menys incidents La població de senglars a Collserola cau per la sequera i el control de fauna
- Polèmica editorial Anagrama es desvincula d’‘El odio’ i torna tots els drets del polèmic llibre a Luisgé Martín
- Jubilació Això és el que perds de pensió si decideixes jubilar-te abans de temps
- La policia mirarà milers de guanteres per veure si tens aquest objecte dins del cotxe (serà obligatori)