La FIFA suspèn Rubiales de tota activitat relacionada amb el futbol

El colombià Jorge Iván Palacio, president de la Comissió Disciplinària de la FIFA, ha acordat aquest dissabte la «suspensió provisional» del president de la Reial Federació Espanyola de Futbol Luis Rubiales «de tota activitat relacionada amb el futbol a escala nacional i internacional».
«Aquesta suspensió, que serà efectiva des del dia d’avui, s’estén per un període inicial de noranta dies, i en tant que es tramita el procediment disciplinari obert per aquesta Comissió Disciplinària contra el Sr. Luis Rubiales el dijous 24 d’agost», indica en un comunicat el màxim organisme del futbol mundial.
Temes:
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- En la Pasqua de Francesc: pare, germà, amic… i profeta de l’Evangeli
- Al Senat Puente nega que la baixa execució pressupostària a Catalunya es degui a "la falta de voluntat política"
- Judici crucial Els Estats Units demanen la desintegració de Google per acabar amb el monopoli
- MACROECONOMIA L’FMI revisa a l’alça la previsió de creixement d’Espanya el 2025 fins al 2,5% malgrat els aranzels i la incertesa global
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»