Ràdio
Mor el periodista Pepe Domingo Castaño als 80 anys
El locutor de ràdio Pepe Domingo Castaño ha mort dissabte a la matinada a l’Hospital de la Zarzuela de Madrid als seus 80 anys i per causes que encara es desconeixen. Ho ha avançat aquest matí la Cadena Cope, on podíem sentir-lo fins fa molt poc temps.
Pepe Domingo va ser el mític presentador de ‘Tiempo de Juego’, també d’‘El gran musical’ de la cadena SER. «El dia que mai volíem que arribés ha arribat. Aquesta matinada ha mort Pepe Domingo Castaño als 80 anys. No sabem què dir perquè Pepe per a nosaltres ho era tot», ha publicat la cadena de ràdio a Twitter.
«La ràdio ja mai tornarà a sonar igual sense tu. Aquesta família ja mai tornarà a bategar igual sense tu però, per tu, seguirem... Encara no sabem com ho farem però continuarem omplint el buit que ens deixes amb vida i ràdio. T’estimem, Pepe, t’estimem i t’estimarem sempre com tu ens has ensenyat, amb alegria i units. PEPE DOMINGO CASTAÑO SOLAR, la LLEGENDA de la RÀDIO», han dit per acabar.
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Pla pilot El Govern concedirà beques de 500 euros al mes per estudiar Filologia Catalana i augmentar la xifra de professors
- Catalunya Media City Salvador Illa presenta el ‘hub’ audiovisual Catalunya Media City a les Tres Xemeneies
- Crisi transatlàntica ¿Per què el Vell Continent és tan important per als EUA? Desmuntant el mite de l’Europa parasitària de Trump
- Apunts polítics de la setmana El kit de supervivència de Salvador Illa