Va ser acomiadat el 5 d’octubre
Jorge Vilda, el nou seleccionador del Marroc
L’exseleccionador espanyol firma per quatre anys amb la selecció marroquina

Jorge Vilda va ser acomiadat com a seleccionador espanyol el 5 d’octubre després de guanyar el Mundial, al ser una de les persones de confiança de Luis Rubiales i un dels protagonistes de la polèmica. El tècnic madrileny, que des d’aleshores estava buscant equip, ha tancat la seva incorporació a la federació del Marroc, on dirigirà el combinat femení absolut. El Marroc va ser una de les grans sorpreses del Mundial, aconseguint passar la fase de grups malgrat debutar en la cita mundialista.
Jorge Vilda serà l’encarregat de dirigir la selecció femenina del Marroc durant els pròxims quatre anys. Per tant, si el combinat nacional africà es classifica per al pròxim Mundial, l’exseleccionador nacional serà l’encarregat de dirigir aquesta selecció. Així ho ha anunciat la Reial Federació Marroquina de Futbol en un comunicat.
«La Reial Federació Marroquina de Futbol ha contractat el seleccionador espanyol, Sr. Vilda Rodríguez, per entrenar la selecció nacional femenina de futbol en la següent etapa, succeint el Sr. Reynald Pedros, amb unes funcions que van cessar, agraint-li la feina feta durant la seva missió al capdavant de la selecció femenina de futbol, en particular la classificació per a la segona ronda del torneig de la Copa del Món. Vilda Rodríguez ja va guanyar amb la selecció espanyola l’última edició del Mundial femení, que es va disputar a parts iguals entre Austràlia i Nova Zelanda», diu el comunicat.
Investigat en el cas Rubiales
Notícies relacionadesEl Marroc incorpora així Vilda, que està investigat dins el cas Rubiales per un suposat delicte de coaccions a Jennifer Hermoso. Va ser esmentat per la jugadora durant la seva declaració davant la fiscalia que va desencadenar la presentació de la querella. La querella inicialment s’adreçava contra Rubiales, però ara també afecta l’exseleccionador, Albert Luque i Rubén Rivera.
Hermoso va declarar que Vilda va abordar el seu germà fins i tot en tres ocasions a l’avió de tornada a Espanya i que a la tercera ho va aconseguir. El tècnic, no obstant, hauria negat pressions ni que seguís instruccions de Rubiales per fer canviar d’opinió la jugadora en la seva declaració davant el jutge de fa uns dies.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- El mar al voltant Preparats, llestos, però ¿ja?
- Dolor i ràbia entre els familiars "Els tenien treballant en una ratera"
- Jornada de dol Cinc morts per una explosió de grisú en una mina d’Astúries
- Jornades de maig El Cercle proposa "despertar" Europa davant els reptes globals
- Caiguda de les quotes L’euríbor s’assenta en el 2,4% però continua abaratint les hipoteques