«ÉS CASA MEVA», DIU
Messi, darrere la seva vuitena Pilota d’Or: «Em mereixo acomiadar-me del Barça, estimo aquest club»

Estava emocionat Leo Messi quan va rebre de mans de David Bechkam la seva vuitena Pilota d’Or. Potser, l’últim. Però estava emocionat perquè va recordar el Barça («vaig jugar al millor equip de la història», va dir en el seu discurs, en què no va citar, per exemple, el París SG, però sí la selecció argentina i l’Inter Miami) en el seu discurs oficial. I després se’n va recordar en la conferència de premsa posterior quan li van preguntar si li agradaria tornar a Barcelona, la ciutat que el va acollir quan era un nen. Tot just tenia 13 anys.
I se’n va haver d’anar a França, molt a desgrat seu, perquè no volia abandonar el Camp Nou. «M’encantaria poder acomiadar-me de la gent d’una altra manera», ha confessat l’astre argentí, que no va poder ni trepitjar el Camp Nou per dir adeu a l’afició blaugrana ja que la seva marxa al PSG es va precipitar en tot just 48 hores. Venia a renovar pel club blaugrana, acabat d’‘arribar Joan Laporta a la presidència del club (estiu del 2021), i dos dies més tard era presentat al Parc dels Prínceps parisenc. «Em va quedar una sensació estranya quan me’n vaig anar», ha revelat Messi.
Quin moment! pic.twitter.com/dvneZi6l8M
— FC Barcelona Femení (@FCBfemeni) October 30, 2023
«No estava bé que quedés això amb tot el que vam compartir i viure junts. Amb tot el que li vaig donar jo al club i el que em va donar el club a mi», ha recalcat el davanter argentí. «No es va acabar d’una manera com s’havia d’acabar. Em mereixo poder acomiadar-me d’aquesta gent amb qui tanta alegria i tristesa hem compartit durant tota la meva carrera», ha afegit Messi, que va insistir en la idea troncal del seu missatge.
Missatge al club
Notícies relacionades«M’agradaria acomiadar-me de Barcelona. És casa meva, estimo el club, estimo la gent de Barcelona. Si es dona, encantat de poder ser-hi, òbviament», ha reiterat Messi, dirigint el seu discurs emotiu, en tot moment, al club. No va citar Joan Laporta, el president que el va veure sortir del Camp Nou el 2021 quan va prioritzar «la institució», com va dir llavors a l’estrella.
Però l’estrella, que està en pau amb si mateix després de conquerir el Mundial amb l’Argentina (ja no li queda res per guanyar) i, després de besar la seva vuitena Pilota d’Or, va verbalitzar el que fa més de dos anys que espera. Que, almenys, li permetin acomiadar-se. ¿Quan? Ara, no. Ara, el Barça no té ni casa pròpia perquè s’ha demolit el vell Camp Nou per construir el nou Camp Nou.
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- En la Pasqua de Francesc: pare, germà, amic… i profeta de l’Evangeli
- Al Senat Puente nega que la baixa execució pressupostària a Catalunya es degui a "la falta de voluntat política"
- Judici crucial Els Estats Units demanen la desintegració de Google per acabar amb el monopoli
- MACROECONOMIA L’FMI revisa a l’alça la previsió de creixement d’Espanya el 2025 fins al 2,5% malgrat els aranzels i la incertesa global
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»