BÀSQUET
El Barça i el Baxi Manresa s’enfrontaran als quarts de final de la Copa

El Barça i el Baxi Manresa van quedar aparellats en el sorteig dels quarts de final de la Copa del Rei realitzat ahir. Real Madrid-UCAM Múrcia, Dreamland Gran Canària-València Bàsquet i Unicaja-Lenovo Tenerife són els altres enfrontaments del torneig de Copa, que es disputarà a la ciutat de Màlaga del 15 al 18 de febrer. El sorteig es va portar a terme a l’auditori del Museu Picasso de la ciutat andalusa.
El dijous 15 de febrer, en el primer torn, es jugarà l’eliminatòria entre el Reial Madrid i l’UCAM Múrcia, i després serà el torn del duel entre el Dreamland Gran Canària i el València Bàsquet. Els guanyadors dels dos enfrontaments s’enfrontaran en semifinals.
Divendres 16 es disputa el derbi català entre blaugranes i manresans (els del Bages van guanyar recentment al Palau en partit de Lliga) i tancarà la ronda de quarts l’Unicaja, amfitrió de la competició, que es retroba amb el Lenovo Tenerife reeditant la final de l’edició anterior que va guanyar l’equip malagueny a Badalona. Els vencedors disputaran l’altra semifinal.
Notícies relacionadesAbrines: "No és fàcil"
"Primer partit contra Manresa, un derbi. Crec que és bonic que juguin dos equips catalans per un lloc a les semifinals. Al davant tindrem un rival que no és fàcil", va recordar ahir Àlex Abrines, l’aler mallorquí del Barça en declaracions als mitjans del club.
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Tribunals El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove a la discoteca Sutton
- 57.000 persones cribrades El test de sang en femta és tan eficaç com la colonoscòpia per detectar càncer de còlon, segons l’estudi més gran fins ara
- Audiència Provincial de Madrid Carlo Ancelotti serà jutjat dimecres per un frau fiscal de més d’un milió d’euros
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA
- Motociclisme Jorge Martín: "Aquest no és el meu Mundial, serà l’any que ve"
- Moda Rita Miller Atelier ‘capbussa ’ les seves nòvies en un spa de luxe
- CRÍTICA Rosario transforma un vell dolor en celebració
- Novetat discogràfica Maria Hein en mode samurai