bàsquet
Un Manresa tenaç assalta Badalona amb un triple sobre la botzina

Un triple de Marcis Steinbergs sobre la botzina va donar ahir la victòria al Baxi Manresa davant el Joventut (81-83) en un trepidant derbi català que va tenir molts alts i baixos en els dos equips.
El Manresa va arrencar el partit de Badalona amb més encert en el joc interior, aprofitant les baixes verd-i-negres, i va obrir una primera bretxa (5-11, min 5) que amb el pas dels minuts aniria a més. El Joventut, de manera sobtada, es va apagar del tot i el seu rival ho va aprofitar amb un inspirat Steinbergs per posar un resultat còmode al final del primer període (16-29, min 10).
En el segon acte, els locals no van millorar gaire, mentre que l’equip de Pedro Martínez, lluny d’afluixar, va continuar amb la sisena marxa. A la represa sí que hi va haver un gir dràstic de guió, amb un intractable Joventut i un imperial Andrés Feliz per materialitzar un parcial de 17-0 d’entrada i empatar el partit.
Notícies relacionadesFeliz, encertat
L’últim quart es va convertir en una lluita constant. Andrés Feliz i Brancou Badio van protagonitzar un gran intercanvi de cistelles que va col·locar el 79-78 abans de l’últim minut. El Manresa es va posar al davant i a la següent jugada Feliz va anotar a falta de dos segons en el que semblava una altra cistella guanyadora. No obstant, en l’última jugada va emergir Steinbergs per firmar un triple sobre la botzina que donava el triomf als visitants.
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Tribunals El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove a la discoteca Sutton
- 57.000 persones cribrades El test de sang en femta és tan eficaç com la colonoscòpia per detectar càncer de còlon, segons l’estudi més gran fins ara
- Audiència Provincial de Madrid Carlo Ancelotti serà jutjat dimecres per un frau fiscal de més d’un milió d’euros