TENNIS
Nadal: "Mai vaig dir al 100% que aquest seria el meu últim any"

Nadal se desespera tras fallar un punto ante Hurkacz.
Rafa Nadal assegura que no acudirà a Roland Garros si sent que no té cap opció "de ser competitiu", tot i que va assenyalar que si es veu amb un "un 0,01% d’opcions" buscarà la seva 15a corona a París. "No em vull sentir a Roland Garros com a Madrid o a Barcelona, sense poder lluitar realment", va dir en una entrevista emesa per la televisió pública francesa France 2.
Nadal va assegurar que amb el Grand Slam de terra batuda té "unes emocions i una història" que li farien "més dur personalment jugar-lo sense poder competir". "Em refereixo a sortir a jugar el torneig pensant que no puc estar al màxim, al cent per cent. Si estant al màxim no és suficient ni tan sols per guanyar un partit, caldrà acceptar-ho. Però no em veig entrant a la pista sabent que no tinc cap opció", va indicar el mallorquí.
Nadal va assegurar que mai va dir "al 100%" que aquest seria el seu últim any com a professional, tot i que en el fons ho pensava. També va reiterar el seu desig de disputar els Jocs de París: "Crec que són l’essència de l’esport. Aquest any se celebren a Roland Garros, un lloc especial per a mi, a París, la ciutat més important de la meva carrera. ja ho veurem, queda molt temps per davant, però espero poder disputar-los, m’agradaria molt".
Derrota de Badosa a Roma
Paula Badosa, mentrestant, va perdre ahir en els vuitens de final del torneig de Roma, de categoria WTA 1000, davant la nord-americana Coco Gauff, número tres del món, que va haver de remuntar un set per guanyar per 5-7, 6-4 i 6-1 després de dues hores i 26 minuts de partit.
La catalana marxa del torneig després d’una bona actuació, i la lluita mostrada en els dos primers parcials en els quals va deixar pinzellades del seu millor tennis. Però la falta de ritme competitiu i les molèsties físiques van perjudicar Badosa en el set definitiu.
- SUCCESSOS ‘Lock-picking’, el nou sistema per obrir cases sense forçar panys amb què bandes de georgians roben a Espanya
- Dol als fogons Mor Montse Guillén, la pionera que va triomfar als EUA amb la cuina catalana
- BCN busca la fórmula per insuflar una nova vida a la seva plaça més dura
- Religió Mor Francesc, el papa que va arribar de «la fi del món» i que ha volgut portar l’Església al segle XXI
- ‘Tot el camp és un clam...’
- ELS LESIONATS DEL BARÇA Lewandowski s’allunya de la Copa i Ter Stegen «ja està llest» per reaparèixer
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Llars espanyoles Tornen els plats de Duralex: un conegut supermercat ven la clàssica vaixella amb nous dissenys
- Oferta d’ocupació El treball que sempre havies somiat: 1.000 euros a la setmana per provar platges i explicar-ho
- ENTREVISTA Isabel Celaá, ambaixadora davant la Santa Seu: «Al Papa no li agradava ser qualificat com a progressista ni com a conservador»