La grada de Márquez exporta la seva festa
A més d’un ‘dj’ i ‘speaker’, una barra i lavabos exclusius així com accés a activacions dels patrocinadors, l’entrada inclou un ‘fan pack’ amb una bossa i una bandera amb el número 93.
Marc Márquez està de tornada, i les ganes de veure’l també. El pilot de Cervera és, en aquests moments, un dels atractius més grans de la temporada de MotoGP. Torna a estar motivat, torna a guanyar, a celebrar, a donar espectacle. I a vendre. Sobretot ara que s’ha confirmat el seu fitxatge per Ducati per al 2025.
Enrere han quedat les últimes temporades fosques entre lesions. Aquest any, Márquez torna a aixecar trofeus i passions, i això no es pot desaprofitar. El seu mànager, Jaime Martínez Recasens, ho sap bé. El que l’any passat va néixer com una prova per convertir l’experiència de l’aficionat de MotoGP en una cosa totalment diferent ha demostrat ser un èxit, i de cara a les pròximes temporades, la grada We Are 93, organitzada per l’equip Vertical, que porta els assumptes del campioníssim i els fans, pretén expandir-se.
"El fan de MotoGP, quan ve a veure una carrera, s’està hores i hores al circuit per veure passar el seu pilot favorit tan sols uns minuts. Nosaltres ja l’any passat vam voler capgirar aquesta experiència, i amenitzant les hores intermèdies aconseguim proporcionar a l’espectador una jornada completament diferent", va explicar Recasens, CEO de Vertical, quan es va llançar la iniciativa.
La proposta va anar més enllà. I així van crear una mena d’hospitality que van denominar backstage. A més d’un dj i speaker, una barra i lavabos exclusius per als espectadors d’aquesta grada, així com accés a activacions dels patrocinadors, l’entrada inclou un fan pack amb una bossa i una bandera, i permet als membres del club de fans l’accés a sortejos de marxandatge i experiències vip.
Fans arreu del món
Fins aquest any, l’havien posat a prova als circuits espanyols, i negociant independentment amb cada una de les entitats, però per a la temporada vinent, estudien portar-lo a l’estranger. "Marc té fans arreu del món. Té una comunitat molt potent que el recolza i el segueix allà on va. Volem que ells també tinguin l’oportunitat de viure aquesta experiència fora d’Espanya, als principals circuits del calendari", afirmen des de Vertical, que no descarten endinsar-se en un futur en l’organització dels desplaçaments de fans a altres circuits europeus del calendari.
Notícies relacionadesEl model ha sigut un èxit perquè, entre altres coses, accedir a aquesta tribuna que es tenyeix de vermell a cada GP amb les banderes del 93, a l’aficionat no li suposa un sobrecost. Les entrades es venen al mateix preu que la resta, però en canvi, els que les adquireixen viuen una experiència totalment diferent, i fins i tot tenen la possibilitat de veure de prop el pilot de Cervera, que en moltes ocasions hi passa abans de la carrera a saludar després del fan parade.
A més, des de l’agència, valoren l’opció de portar aquesta experiència més enllà dels circuits i desenvolupar iniciatives a les ciutats en les quals té lloc la carrera per arribar també a aquells aficionats que no accedeixen al circuit mitjançant la creació d’hospitalities o cafès com a Jerez el 2023, on, en col·laboració amb el consistori, van habilitar un espai recreatiu al centre de la ciutat per acostar la festa del motociclisme a altres públics.
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Shopping Black Friday 2022: les millors ofertes d’Amazon
- SHOPPING Helly Hansen té les millors rebaixes d’hivern: ¡a meitat de preu!
- Com més població, més recursos
- L’Advocacia de l’Estat veu compatible la condemna del procés i l’amnistia