Alemanya troba a faltar Hummelsi rebaixa l’eufòria inicial

El alemán Joshua Kimmich en acción durante el encuentro Alemania-Escocia. /
L’estat d’enorme felicitat instaurat a Alemanya després de golejar Escòcia en el debut de l’Eurocopa ha anat disminuint en el pas dels partits de la primera fase del Grup A. L’empat contra Suïssa es va celebrar de forma tímida, tot i que assegurés el primer lloc del grup, veient els rivals que s’acosten i els problemes que han sorgit a l’equip. Els carrers de les principals ciutats del país van ser una festa el 14 de juny.
Alemanya havia endossat una maneta a Escòcia i els seguidors van unir l’emoció de l’arrencada de l’Euro amb el triomf de la seva selecció. Els balcons segueixen decorats amb les banderes d’Alemanya i la samarreta de la selecció, en especial la impactant rosa és lluïda pels seguidors amb l’orgull de l’amfitrió, tot i que ja no se’ls dibuixa a la cara un somriure tan pronunciat. De motius en tenen per no veure-ho tan clar, amb problemes en l’eix central de la seva defensa, on s’enyora ara el descartat Hummels.
El globus s’ha desinflat a poc a poc. Contra Hongria, malgrat la victòria, no van ser les mateixes, i contra Suïssa va poder arribar una derrota sonada si no fos pel gol del suplent Füllkrug en el temps afegit. Alemanya volia ser primera per marcar la línia, tot i que l’anàlisi més fred la podia portar a pensar que millor ser segona i caure en un altre costat del quadre.
Notícies relacionadesAnglaterra, l’altra amenaça
Avui tot el país estarà pendent del Grup C. L’amenaça de creuar-se amb Anglaterra és latent i, en cas de passar ronda, podria esperar Espanya. Julian Nagelsmann ni es va plantejar renunciar a guanyar Suïssa per ser segona, va treure el seu equip de gala i tot van ser problemes. Un dels centrals titulars, Jonathan Tah, del Leverkusen, va veure la segona groga i serà baixa per sanció a vuitens. A més, Rüdiger va marxar amb molèsties musculars que són "preocupants".
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- El jutge va repescar un nom
- Operació de la Guàrdia Civil Desmantellada una xarxa de ciberestafes a tot Espanya que dirigia un estudiant de 19 anys des de Terrassa
- Polèmica decisió al regne unit Cop del Tribunal Suprem britànic a les dones trans
- Ensenyament a Catalunya El batxillerat fusionarà Física, Química, Biologia i Geologia
- Conflicte laboral PortAventura suspèn la venda d’entrades per a aquest dissabte per la vaga de treballadors
- Metro de Barcelona Adjudicades per 48 milions les obres de les estacions de Manuel Girona i Campus Nord de l’L9
- Oferta d’ocupació El treball que sempre havies somiat: 1.000 euros a la setmana per provar platges i explicar-ho
- Consum de proximitat La recepta de Ferran Adrià per a una alimentació sostenible: «És millor una bona sardina que una mala llagosta»
- A les 40 setmanes L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»