L’oposició a Laporta s’activa

Víctor Font, excandidat a la presidència del Barça. 28/06/2022 Fútbol.- Víctor Font quiere liderar la refundación del FC Barcelona. Laporta ha agravado aún más la situación dramática que heredó DEPORTES SI AL FUTUR /
De forma sorprenent, la setmana passada es va carregar de fòrums i conferències per analitzar l’estat dels comptes del Barça, l’evolució de l’Espai Barça i la situació institucional. El dilluns 17, els arquitectes van muntar un col·loqui al recinte modernista de Sant Pau. Hi van participar l’arquitecte Òscar Tusquets, l’empresari i antic directiu del club Gabriel Masfurroll, l’exregidor d’arquitectura de Barcelona Daniel Mòdol, la vicepresidenta del Barça Elena Fort i també Lluís Moya, arquitecte i director de l’oficina tècnica del Barça. El projecte que condueix l’empresa turca Limak no en va sortir ben parat.
El dimarts 18 es va debatre la situació econòmica i institucional a l’hotel Avenida Palace, acte que va organitzar Culemanía. Hi van assistir l’expresident Joan Gaspart, l’exvicepresident econòmic Eduard Romeu i els excandidats Xavier Vilajoana i Emili Rousaud.
Notícies relacionadesEl dijous 20, Marc Ciria i Iván Cabeza, dos financers (i socis del Barça), van presentar davant un auditori a vessar propostes per sortir del mal pas econòmic. "Tenim una oportunitat per projectar una reestructuració del deute aprofitant el descens dels tipus d’interès", va explicar Ciria. "Fa falta una nova emissió de bons del Camp Nou a 25 anys. Constaria d’una emissió de 1.450 milions que permetria amortitzar l’actual i reduir així els tipus d’interès del 7% al 3,5% o 4%". Es van mostrar en contra d’una moció de censura. "Fa falta estabilitat". I van tancar amb un avís: hi haurà més propostes. Molt professionals.
I el divendres 21 va sortir a la palestra Sandro Rosell, que no se sap si va darrere d’alguna d’aquestes candidatures que es couen a foc lent. Víctor Font oferirà el seu punt de vista aquest dijous. Això no para.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- El submercat dels pisos amb ocupes inclosos prolifera a Barcelona
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 70 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros
- Polèmica judicial Alves podria cobrar una indemnització de fins a 20.250 euros per la presó provisional si la seva absolució arriba a ser ferma
- El dret a morir Les sol·licituds d’eutanàsia a Catalunya augmenten un 63% en un any: ja hi ha una petició al dia