LA NOVA IMATGE

Ronaldinho presenta una samarreta inspirada en la del centenari

Ronaldinho presenta una samarreta inspirada  en la del centenari
2
Es llegeix en minuts
Marcos López
Marcos López

Periodista

ver +

Doble franja. I ampla. Franja blava i franja grana. Sense més ni més. Així ha presentat Ronaldinho i amb l’eslògan –Volem la pilota– la nova pell del Barça per a la temporada vinent. L’any del 125 aniversari –serà el 24 de novembre– té un disseny simple, modern i antic, alhora, perquè reuneix el perfil de la que va exhibir als seus inicis i de la que va mostrar quan va complir 100 anys el 1999, efemèride commemorada amb un amistós contra el Brasil al Camp Nou. I és, sobretot, un homenatge al primer equipament del club el 1899 "amb una samarreta bicolor", segons ha informat el Barça, que "proporciona un contrast elegant i clàssic".

Disseny similar a la de la temporada 2008-2009 en el primer mandat de Laporta. Un disseny que ha tingut dues jugadores campiones d’Europa (Alexia Putellas i Aitana Bonmatí) i dos joves del primer equip (Gavi i Balde) com a models per a la presentació oficial. Al vídeo el fil conductor és la figura de Ronaldinho amb una pilota antiga que evoca el viatge a les arrels i acaba amb l’aparició de Puyol, l’excapità que va portar una samarreta similar l’any perfecte de Guardiola (2009).

Dues franges amples, amb l’escut del club situat al centre i el logotip del patrocinador –Spotify– sense cap lletra. Aquesta és la samarreta que ha presentat Nike, la multinacional nord-americana que equipa l’entitat blaugrana des del 1998. Aquesta és la samarreta que lluiran els jugadors a partir del 30 de juliol quan debuti l’equip de Hansi Flick a la gira pels Estats Units davant el Manchester City de Pep Guardiola.

Notícies relacionades

La samarreta que ja poden comprar els aficionats a través de les botigues o per internet té, però, una diferència substancial. Sí que hi apareix el nom complet de Spotify perquè aquesta era la primera idea, tant del club com del seu patrocinador principal. Així es va posar en marxa la cadena de producció de Nike fins que es va decidir que només fos el logotip, cosa que ha provocat aquesta cohabitació els pròxims mesos.

"Durant la primera fase del llançament a les botigues, les samarretes el Barça, les versions stadium i partit, portaran el mateix logotip de Spotify, que apareixia als equips de la temporada passada" va informar el club. Les que portaran els jugadors i jugadores "es podran adquirir a partir de la tardor".