FÓRMULA 1
Norris guanya la ‘pole’ a Hongria i continua amenaçant Verstappen

Lando Norris no afluixa i avui arrencarà des de la pole en el Gran Premi d’Hongria. El pilot britànic va tenir la sort de cara. Una bandera vermella per l’accident de Tsunoda en els instants decisius de la Q3 va permetre al de McLaren mantenir el millor temps sense que Max tingués l’oportunitat de millorar-lo en el seu assalt final. L’astre de Red Bull sortirà tercer en un circuit on avançar és bastant complicat.

Lando Norris ha 'volado' con el McLaren para lograr la pole en Hungría. /
Tampoc va poder completar la seva volta ràpida Fernando Alonso, que sortirà setè. L’asturià va acabar frustrat i va criticar la FIA: "De vegades ho fan bé i d’altres cometen errors absurds. I avui n’han comès un", va denunciar l’asturià. Carlos Sainz, per la seva banda, va amarrar una valuosa quarta plaça, per davant de rivals directes com Leclerc i Hamilton.
La fina pluja que va esquitxar la classificació d’Hongria no va ser prou intensa per muntar pneumàtics intermedis, però sí que va deixar la pista en condicions molt delicades i va donar peu a estrepitosos incidents.
Accident de Tsunoda
Russell va caure també de manera prematura i Hamilton va entrar en Q3 per només una centèsima. Stroll i Alonso van complir l’objectiu d’accedir a la ronda decisiva, esprement les millores que estrena Aston Martin en el seu intent per corregir els problemes de l’impredictible AMR24. Sainz també va passar la prova, amb Norris marcant la referència.
El britànic, desafiador, va començar davant del seu company Piastri, a 22 mil·lèsimes, i de Verstappen, a 46, amb Sainz a un món dels tres. Lando es va anotar la pole provisional en el seu primer intent (1.15.227) i l’accident de Tsunoda va deixar les coses com estaven. La sessió va arribar a reprendre’s, però amb només dos minuts i més aigua a la pista, ningú es va atrevir a més. Segona pole per a Norris aquest any i enèsima ocasió de victòria per a McLaren.
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- Conflicte laboral PortAventura suspèn la venda d’entrades per a aquest dissabte per la vaga de treballadors
- Guia completa Sant Jordi 2025 a Tarragona: parades de llibres i roses a la Rambla Nova, signatures d'autors i propostes
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona