MOTOGP
Márquez reconeix que li és impossible lluitar pel títol
Jorge Martín, segon ahir en l’esprint a Silverstone, per darrere de l’italià Bastianini, es col·loca a només un punt de Pecco Bagnaia.

Marc Márquez (Ducati). /
El català Marc Márquez (Ducati), vuit vegades campió del món de motociclisme, actual pilot de l’equip satèl·lit de Ducati, el Gresini Racing Team, i quart del Mundial de pilots, a 56 punts del líder, Pecco Bagnaia (Ducati), va reconèixer ahir, després de caure sortint quart en la carrera a l’esprint del Gran Premi d’Anglaterra, que té "materialment impossible" poder lluitar, aquest any, pel títol mundial de la màxima categoria, "ja que hi ha quatre pilots que van molt més ràpid que jo i que en les últimes carreres em treuen entre quatre i cinc segons al final del gran premi", va apuntar.
Márquez va admetre que, malgrat la caiguda, se sent satisfet de la seva carrera "perquè hem anat moltíssim millor en entrenaments i hem sabut millorar la moto per a la carrera". Sobre si ha perdut el tren del títol, el pilot de Cervera va ser duríssim. "Ho he dit moltes vegades: expectatives no realistes signifiquen frustració, però vosaltres no em creieu; doncs bé, continueu il·lusionats vosaltres. Jo vaig dir als Països Baixos i a Alemanya que no estem preparats ni en disposició de lluitar pel Mundial. Només pots aspirar a lluitar pel títol quan ets regular i ràpid", va deixar anar el català.
"Ni sent perfectes"
"Jo faig tot el que puc. El meu equip també. És més, jo crec que encara que fóssim perfectes tampoc tindríem opcions d’acostar-nos als que són al davant", va concloure Márquez. "Bé, sí, podríem intentar-ho, però les caigudes arribarien soles", va dir l’astre de Cervera.
Doncs sí, ja es pot confirmar, els dos de sempre, els de l’any passat, els de Ducati, els més ràpids i regulars, el campió i el subcampió del món de MotoGP, l’italià Pecco Bagnaia i el madrileny Jorge Martín seran els que lluitaran de nou pel ceptre mundial de MotoGP, ja que la resta de pilots no estan en condicions de complicar-los la vida.
Això sí, ells dos, Bagnaia i Martín, Martín i Bagnaia, sí que són capaços de complicar-se la vida sols. Abans de les vacances Martinator va caure a Sachsenring (Alemanya) quan era líder, i ahir a Silverstone (Anglaterra) va ser Bagnaia qui va caure sol, cosa que va permetre a l’espanyol del team Pramac acostar-se al líder, que ara el supera per només un punt: 222 contra 221.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
-
Ofert per
-
Ofert per
- LA SITUACIÓ ECONÒMICA BARCELONISTA Perillen els 100 milions dels seients vip del Barça
- La copa del rei El Madrid, a la final a la seva manera
- L’ALTRA SEMIFINAL El Barça afronta a Madrid la primera frontera del triplet
- LA PASSAREL·LA BARCELONINA La moda catalana pren la 080
- Les bessones no normatives