AUTOMOBILISME
Norris guanya a Monza la seva tercera ‘pole’ de l’any pel desastre de Verstappen

Lando Norris manté el pols pel títol. Després de la seva exhibició diumenge a Zandvoort, el pilot britànic sortirà des de la pole en la carrera d’avui en el circuit de Monza i tindrà una oportunitat d’or per retallar diferències amb el líder del Mundial Max Verstappen, que va anar al límit amb un Red Bull cada vegada més inestable i va acabar setè en la classificació.
Les tres sessions d’entrenaments lliures disputats a Monza van oferir màxima igualtat amb almenys set pilots postulant-se per a la pole i un pronòstic molt incert de cara a la classificació de la tarda. A l’hora de la veritat, amb les cartes sobre la taula, McLaren va tornar a arrasar.
Carlos Sainz no va poder repetir la pole de l’any passat i lluir-se en el seu últim GP d’Itàlia com a pilot de Ferrari. El madrileny no va poder seguir el ritme dels McLaren i també es va veure superat per George Russell i pel seu company Charles Leclerc, que el va relegar a la cinquena posició. Tot i així, Sainz va aconseguir tancar la quarta millor volta.
Alonso, onzè
Anteriorment, ja des del primer intent, Norris va marcar el millor temps (1.19.401), que li donava la pole provisional, i Verstappen va cometre un error en la parabòlica que el va fer caure en la qualificació, superat pel seu company Checo Pérez.
Notícies relacionadesFernando Alonso finalment sortirà onzè amb un Aston Martin que segueix a la deriva. L’asturià sabia que estava condemnat a patir a Monza, de mínima càrrega i velocitat pura, on s’accentua el dèficit del seu Aston Martin AMR24. Amb tot, l’asturià va aconseguir salvar el primer escull en la carrera i segellar l’onzena posició.
Al final, entre els sis primers pilots tan sols hi va haver dues dècimes de diferència, tot un èxit en la F1, mentre que Verstappen, setè a set dècimes, va acabar la jornada amb un desastre absolut.
- Tecnologia Whatsapp ja et permet saber si el teu missatge ha sigut llegit per una persona diferent del destinatari original
- La història d'amor de l'exbisbe de Solsona, Xavier Novell, i Sílvia Caballol es convertirà en una sèrie de televisió
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- L’euroordre contra Puigdemont
- Les obres de la Sagrera obliguen a destapar un altre cop la vil·la romana enterrada
- Aquesta és la ciutat on millor es menja d'Espanya, segons Dabiz Muñoz
- Vins Mas Pòlit celebra els seus 450 anys d'història lligats al vi i a l'Empordà
- Televisió ‘Les tortugues ninja’ tornaran l'11 d'abril a 3Cat 30 anys després
- DAVANT DEL COMITÈ DE COMPETICIÓ L’Osasuna presenta recurs per «alineació indeguda» d’Iñigo Martínez amb el Barça
- Mobilitat ferroviària Una avaria deixa sense servei 140 quilòmetres i 26 estacions de la línia R3 de Rodalies durant tres hores