Bagnaia torna a guanyar tot i les remuntades de Jorge Martín i Marc Márquez

Marc Márquez, a la derecha, aplaude a Pecco Bagnaia, vencedor en Motegi, en el podio de Japón. /
Pecco Bagnaia va fer doblet a Motegi, Japó, guanyant dissabte i diumenge, i retallant-li 11 punts al líder del mundial, Jorge Martín que, sortint des de l’11a plaça, va acabar enganxat al bicampió. Després d’ells, Marc Márquez, que havia sortit de la tercera fila, va tancar el podi amb una altra de tremenda remuntada.
La sortida, que va tornar a ser impressionant de Bagnaia, va consolidar la seva vuitena victòria de la temporada, xifra molt, molt espectacular, ja que no s’aconseguia des que ho fes Márquez el 2019. L’altra cara de la moneda la va patir Pedro Acosta, que va tornar a ser el principal protagonista, per malament. El de Múrcia havia promès no tornar a equivocar-se, però se’n va anar a terra de nou i va perdre tota opció de guanyar el seu primer Gran Premi.
Notícies relacionadesPlovisqueig final
Tot i el plovisqueig, que va fer acte de presència a falta de 15 voltes, cap pilot va optar per aprofitar la bandera blanca per canviar a la moto de pluja. Bagnaia va acabar suportant la pressió del de San Sebastián de los Reyes i Márquez la de Bastianini. Martín, viatjarà d’aquí a 15 dies a Austràlia amb 10 punts d’avantatge sobre Pecco.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros