La premsa sueca vincula Mbappé amb una violació
La fiscalia va confirmar que la policia va rebre una denúncia de violència sexual dijous passat a l’hotel d’Estocolm on s’allotjava l’estrella.

"Una denúncia no estableix la veritat. Una denúncia que no prova res i ni tan sols sabem si va dirigida a Kylian Mbappé", va declarar ahir l’advocada del jugador, Marie-Alix Canu-Bernard, que va insistir que l’astre està serè, tot i que sobrepassat per l’eco mediàtic de les últimes hores. Han sigut probablement les més tenses de la seva carrera després que el mitja suec Expressen publiqués que el jugador del Reial Madrid està sent, suposadament, investigat per la violació d’una jove en un hotel d’Estocolm, on s’allotjava el jugador.
"Mai està sol, mai està exposat a trobar-se en una situació en la qual hi hauria un risc per a ell i, per tant, això exclou que hi pogués haver accions reprovables per la seva banda", va dir la seva advocada, que presentarà una denúncia per "calúmnies" contra els mitjans que l’assenyalin.
No va ser l’única que ahir va haver de donar explicacions. Desenes de mitjans esperaven a la tarda una altra de les seves advocades, Delphine Verheyden, a les portes de l’oficina de la Lliga de futbol professional francesa a París, per preguntar-li per l’escàndol: "Avui, les reaccions són aquí. No en una altra banda", deia abans d’entrar en la comissió mixta pel litigi entre Mbappé i el PSG. El jugador demana 55 milions al seu exclub, entre bons i salaris no pagats.
El cert és que des que dilluns a la nit va saltar la notícia, els mitjans francesos no parlen de cap altra cosa i no han dubtat a entrevistar periodistes de l’Expressen per conèixer-ne més detalls: "A la nostra redacció estem 100% segurs que ell és el sospitós", va afirmar ahir una de les seves periodistes a la cadena de ràdio RTL.
Segons la premsa sueca, Mbappé està sent investigat per "violació i agressió sexual", malgrat que la fiscalia del país nòrdic no ha volgut revelar la identitat dels investigats. L’entorn del futbolista nega aquestes acusacions, i el jugador cansat del circ mediàtic ha anat més enllà. Primer va amenaçar d’emprendre accions legals contra aquells que alimentin o difonguin "notícies falses". Després, ho va fer contra el PSG: "¡Fake News! És realment previsible, a vigílies de l’audiència com de casualitat", va dir a les seves xarxes socials. No obstant, el club va ser contundent: "És una vergonya. Ho ignorarem i mantindrem la nostra classe".
Notícies relacionadesMbappé va aprofitar els dies lliures concedits pel Reial Madrid per viatjar amb amics a Estocolm, entre ells Nordi Mukiele, excompany del PSG. Dijous a la nit va acudir a un restaurant del centre de la ciutat abans d’anar a una famosa discoteca. D’allà es va dirigir al seu hotel, on presumptament es va produir una violació per la qual, segons els mitjans suecs, Mbappé estaria sent investigat.
Dos dies després, el 12 d’octubre una jove va denunciar una violació i agressió sexual. Després de prendre-li declaració, la policia la va acompanyar a l’hospital, on es va realitzar un reconeixement. Des d’aleshores, les entrades i sortides de les autoritats a l’hotel per obtenir informació i proves no han parat. "El fiscal pot confirmar que la policia ha rebut un informe de violació, segons el qual l’incident va tenir lloc el 10 d’octubre del 2024 en un hotel del centre d’Estocolm", va recalcar ahir la fiscalia, sense aportar més dades.
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Guia completa Sant Jordi 2025 a Tarragona: parades de llibres i roses a la Rambla Nova, signatures d'autors i propostes
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples