El 26 d’octubre al bernabéu
El Barça lluirà Coldplay a la samarreta del clàssic amb el Madrid
El club pacta amb Spotify lluir el logotip de la banda anglesa, autora de la cançó ‘Viva la vida’, que va ser l’himne oficiós de l’equip de Guardiola.

La tradició continua. Karol G, Rolling Stones, Rosalia, Drake... I ara Coldplay. L’aliança estratègica segellada pel Barça amb Spotify obre la porta al fet que la samarreta blaugrana es converteixi, cada vegada que es disputa un clàssic contra el Madrid, en un anunci musical.

Lamine Yamal. | FCB /
Així passarà el 26 d’octubre al Bernabéu (21.00 h). L’equip de Flick lluirà el logotip de la banda anglesa que va donar so al Barça de Guardiola. A més, per primera vegada en aquesta iniciativa, els beneficis per la venda d’aquestes samarretes (el femení el lluirà el 2 de novembre davant l’Eibar) seran "destinats íntegrament a un projecte de UNHCR/ACNUR i la Fundació del club". Hi ha dues edicions: una de 1.899 unitats (399,99 euros) i una altra de megaexclusiva només per a 22 (2.999,99 ).
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Xavier Amor, secretari de Governs Locals de la Generalitat: "Hem d’ajudar els ajuntaments; no importa el color polític"
- Guerra a Ucraïna Putin declara una «treva» unilateral per la Pasqua fins dilluns a la mitjanit
- Aquest és l’efecte d’esmorzar taronja als nostres ronyons
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- Gentrificació Dos anys convivint amb 35 pisos turístics al ‘Bloc Tarragona’: «És interminable el que patim»
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors