El 26 d’octubre al bernabéu
El Barça lluirà Coldplay a la samarreta del clàssic amb el Madrid
El club pacta amb Spotify lluir el logotip de la banda anglesa, autora de la cançó ‘Viva la vida’, que va ser l’himne oficiós de l’equip de Guardiola.
La tradició continua. Karol G, Rolling Stones, Rosalia, Drake... I ara Coldplay. L’aliança estratègica segellada pel Barça amb Spotify obre la porta al fet que la samarreta blaugrana es converteixi, cada vegada que es disputa un clàssic contra el Madrid, en un anunci musical.
Lamine Yamal. | FCB /
Així passarà el 26 d’octubre al Bernabéu (21.00 h). L’equip de Flick lluirà el logotip de la banda anglesa que va donar so al Barça de Guardiola. A més, per primera vegada en aquesta iniciativa, els beneficis per la venda d’aquestes samarretes (el femení el lluirà el 2 de novembre davant l’Eibar) seran "destinats íntegrament a un projecte de UNHCR/ACNUR i la Fundació del club". Hi ha dues edicions: una de 1.899 unitats (399,99 euros) i una altra de megaexclusiva només per a 22 (2.999,99 ).
- Ariadna Massana: "La moda m’ha curat el trauma de ser violada"
- L’advocada de Mbappé parla d’una "trampa" a l’astre
- Ciència El gel de Mart, apte per allotjar vida
-
Ofert per
- Alcaraz i Nadalse citen a l’Aràbia Saudita per últim cop
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Finalista del Premi BBVA a la sostenibilitat empresarial Javier Achiaga. CEO a Cooling Photonics: "Hem de trobar maneres més sostenibles de refredar"
- Nous carburants Cap a un Dakar més verd
- PARALÍMPICS El CSD mantindrà la beca a la maratoniana Elena Congost
- Tennis Un Alcaraz a mig gas liquida Nadal i espera Sinner a la final