El 26 d’octubre al bernabéu
El Barça lluirà Coldplay a la samarreta del clàssic amb el Madrid
El club pacta amb Spotify lluir el logotip de la banda anglesa, autora de la cançó ‘Viva la vida’, que va ser l’himne oficiós de l’equip de Guardiola.
La tradició continua. Karol G, Rolling Stones, Rosalia, Drake... I ara Coldplay. L’aliança estratègica segellada pel Barça amb Spotify obre la porta al fet que la samarreta blaugrana es converteixi, cada vegada que es disputa un clàssic contra el Madrid, en un anunci musical.
Lamine Yamal. | FCB /
Així passarà el 26 d’octubre al Bernabéu (21.00 h). L’equip de Flick lluirà el logotip de la banda anglesa que va donar so al Barça de Guardiola. A més, per primera vegada en aquesta iniciativa, els beneficis per la venda d’aquestes samarretes (el femení el lluirà el 2 de novembre davant l’Eibar) seran "destinats íntegrament a un projecte de UNHCR/ACNUR i la Fundació del club". Hi ha dues edicions: una de 1.899 unitats (399,99 euros) i una altra de megaexclusiva només per a 22 (2.999,99 ).
- Obligatori per llei La multa que et pot caure per no estar empadronat on vius
- Energies renovables El pàrquing de l’Alcampo de Sant Boi es transformarà en la instal·lació fotovoltaica més potent de l’àrea de Barcelona
- salut mental Els diagnòstics de TDAH entre els adults creixen en els últims anys
- Conflicte a Girona Una família denuncia que un home s’ha quedat d’ocupa en una casa que li van deixar a Llagostera
- LA VISITA BLAUGRANA AL COLISEUM Cinc anys amb un zero a Getafe
- Violència contra les dones Laura Palmer i la por que ens va quedar
- Transparència Hisenda vigilarà més les targetes: demanarà aquestes dades sobre els moviments
- Trump, la Lluna i més enllà
- Aquesta nit Gala dels premis Gaudí
- Premier league Haaland firma una inusual renovació amb el City fins al juny del 2034