Sainz es reivindica amb una gran victòria a Mèxic
El pilot de Ferrari aconsegueix un enorme triomf per davant de Norris i Leclerc. És la seva segona conquesta del curs i la quarta de la seva carrera.

Un immens Carlos Sainz es va reivindicar amb una espectacular victòria en el Gran Premi de Mèxic, i va arrodonir un gran cap de setmana, amb pole dissabte i un magistral control en carrera ahir. El madrileny, que encara el seu adeu de Ferrari, buscava acomiadar-se amb magnificència i, després de la plata a Austin, necessitava un triomf que el posés en valor. Els de Maranello, amb Charles Leclerc tercer al podi, van materialitzar el sorpasso a Red Bull en el campionat de constructors. Fernando Alonso es va veure obligat a abandonar en el seu Gran Premi 400 en la volta 16.
Lando Norris, segon, es va rescabalar del disgust a Austin, on una sanció "per guanyar avantatge fora de pista" en la seva lluita amb Verstappen el va fer caure del podi en favor del neerlandès. Aquesta vegada, tots dos van tornar a repetir el seu titànic pols i va ser Max el que va sortir més mal parat després de rebre una doble sanció de 20 segons. Amb tot, el líder del Mundial va aconseguir minimitzar danys remuntant del 15è al sisè lloc.
Quart triomf
Segona victòria de l’any per a Carlos, la quarta de la seva carrera, que encara té quatre grans premis més vestit de vermell per sortir per la porta gran. "Necessitava rematar la feina. Fa molt temps que dic que volia una victòria més abans d’anar-me’n i fer-ho aquí és increïble. Queden quatre carreres, vull disfrutar el màxim possible, però si en ve una altra, aniré a totes", va explicar Sainz al finalitzar el GP de Mèxic.
Sainz va començar a consumar el seu triomf amb un avançament en la volta 9 a Verstappen. El va escometre, va dir, "enfadat" per perdre el liderat a la sortida i va utilitzar aquest enuig per llançar-se contra el líder del Mundial.
"Sabia que havia de sorprendre’l perquè és difícil d’avançar. No tenia res a perdre i me’n vaig anar a l’interior perquè tenia molta confiança en aquest revolt", va comentar Sainz. "He notat tot el cap de setmana que podia ser el meu. Hi tinc tota la meva família i volia fer-ho davant seu", va afegir.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Al tancament del mercat La CNMC es disposa a aprovar l'opa sobre el Sabadell amb compromisos assumibles per al BBVA
- OBRES A L'ESTADI La gespa del nou Camp Nou, a punt
- Comissió d'investigació El Govern central enviarà el CNI a les elèctriques a partir d'aquesta nit per recaptar dades per l'apagada
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels