Aniversari. Nutrició esportiva

Nutrisport celebra els 40 anys d’història amb una nova imatge

L’Estadí Olímpic va ser testimoni de l’acte, que va comptar amb la presència d’esportistes d’elit, especialistes en nutrició, responsables de la marca i clients. Un esdeveniment que també va servir per veure les últimes novetats relacionades amb la nutrició esportiva saludable.

Presentación Nutrisport

Presentación Nutrisport / Nutrisport

3
Es llegeix en minuts
El Periódico

Nutrisport sempre ha sigut una empresa pionera en el sector de la nutrició esportiva. Des del seu naixement, l’any 1984, han confiat en ella, i els seus valors, milions d’esportistes. Ara, coincidint amb l’aniversari dels seus 40 anys d’èxit, la companyia ha decidit realitzar un canvi en la seva imatge.

En l’acte es va tractar com la nutrició esportiva i els complements esportius han evolucionat durant els 40 anys d’existència de marca, sent l’hora d’aplicar al sector industrial una adaptació inclusiva, que tingui per objectiu respondre a les necessitats de tots els usuaris.

"És evident que la pràctica esportiva ha evolucionat els últims anys i és el moment que, com a empresa especialista en nutrició esportiva, siguem capaços d’abordar de manera inclusiva aquesta àrea. És a dir, no només ajudar els esportistes que persegueixen grans metes, sinó a qualsevol que, sense distinció de disciplina o nivell, sigui capaç d’entendre que la nutrició ha de ser part del seu estil de vida saludable". Albert Merí, director de Nutrisport.

L’essència de sempre

En relació amb aquest rentat de cara que ha acompanyat la celebració i l’homenatge, Climent Raventós, responsable de màrqueting, ha comentat que "la renovació de la imatge i posicionament en el qual hem treballat es plasma en dos aspectes. D’una banda, a nivell visual, ja que s’estrena nou logotip, amb una redistribució dels seus emblemàtics quadrats; així com una rebaixa de la intensitat del seu històric vermell; a més d’una nova tipografia més actual. I, d’altra banda, a nivell conceptual. "És el que sents" és el nostre nou claim, que col·loca l’esportista al centre".

El mes de setembre passat va ser el moment de l’estrena del nou packaging de la marca, sent els productes Protein Bar i Protein Boom els encarregats de donar el tret de sortida de la nova imatge de Nutrisport.

Aquest nou enfocament, unit a tot el desenvolupament de disseny i posicionament, té per objectiu permetre que la marca sigui més consistent en totes les seves comunicacions, de forma global, ja siguin les aplicacions en canals digitals (web, newsletters i xarxes socials) o les accions de màrqueting o sports màrqueting que comptin amb el patrocini de diferents esdeveniments o esportistes.

Autoritats esportives

Van ser diversos els esportistes d’elit que es van acostar a l’Estadí Olímpic per explicar el valor que té la nutrició en el seu dia a dia. Entre els convidats hi va haver Txell Mas, capitana de l’equip espanyol de natació sincronitzada i medalla de bronze en els Jocs Olímpics de París, i Jaime Gallego, jugador del primer equip d’handbol del FC Barcelona. També es va poder disfrutar-se d’una xerrada d’Alberto Lorente, nedador d’ultrafons i posseïdor de 4 rècords Guinnes, en la qual va explicar les diferents rutines que realitza i com aquestes han anat variant, amb el pas dels anys, en funció dels nous avenços. En l’esdeveniment també es va aportar reveladora informació en relació amb els últims avenços i enfocaments existents en nutrició esportiva, com poden ser la potencialitat de la creatina o les últimes investigacions en relació amb l’absorció de nutrients. També es van tractar els nous estudis sobre la nutrició esportiva vinculada a la prevenció de lesions o la recuperació.

Notícies relacionades

En l’aspecte mèdic i de salut, es va comptar amb la presència de Silvia Treviño, metge especialista en nutrició de la Federació Catalana de Bàsquet, i també amb José Cano, nutricionista. Tots dos especialistes van compartir les seves experiències i coneixements, donant fe de l’esforç que Nutrisport està realitzant a l’hora de promoure la necessitat que els consumidors prenguin consciència sobre el valor de la nutrició.

Una jornada plena de figures esportives, rentats d’imatge i, sobretot, de celebració per una vida plena d’èxits, a la qual encara falta molt per arribar a la línia de meta.