Bàsquet
Heurtel torna al Barça després de marxar al Madrid el 2020
El Barça no deixa de sorprendre, aquest cop en la secció de bàsquet, que recupera el base francès després de la polèmica i explosiva sortida cap al club blanc.

Per si el Barça no tingués prou fronts oberts després que esclatés el cas Dani Olmo, la secció de bàsquet encén una nova polèmica. Després que a primera hora del matí d’ahir l’entitat blaugrana anunciés la rescissió de contracte de Raúl Neto poc més d’un mes després d’incorporar-lo a l’equip, l’opció que sembla més a prop de tancar-se per substituir el base brasiler és la de Thomas Heurtel. El base francès tornaria a Barcelona després d’una de les sortides més polèmiques de la història del club el 2020.
La tornada de Heurtel seria una decisió sorprenent per part de la directiva ateses les circumstàncies en les quals es va donar la seva sortida. El Barça i Heurtel van rescindir, de mutu acord, el contracte que els unia fins al 30 de juny del 2022. Feia setmanes que el base no era una opció per a Sarunas Jasikevicius, i per aquesta raó el jugador i el club havien començat a negociar una sortida.
Heurtel va fingir estar negociant amb el Fenerbahçe quan, en realitat, estava tancant un acord amb el Reial Madrid. Quan els dirigents del club català se’n van assabentar, precisament a Istanbul, on el Barça jugava un partit de l’Eurolliga, van frenar la seva desvinculació i van evitar que el jugador tornés a Barcelona en el mateix avió que ho feien els seus companys. L’entitat blaugrana va decidir deixar-lo penjat a Istanbul i va trencar la relació amb el francès.
Més tard, ja vestit de blanc, el jugador va fer una entrevista a El País, on confessava que al Reial Madrid se sentia estimat i acusava el Barça de no respectar-lo. Com sembla evident, les posicions es van distanciar més encara i Heurtel es va convertir en un arxienemic per al Palau i els culers, uns seguidors que ara el veuran tornar a vestir-se amb la samarreta blaugrana, quatre anys després, si s’acaba tancant la seva tornada al Palau per reemplaçar Neto.
Fiasco amb Neto
El fitxatge de Neto per suplir la llarga baixa per lesió de l’argentí Nico Laprovittola ha sigut un fiasco. Poc més d’un mes després d’anunciar-se la contractació, el club ha optat per rescindir el contracte del brasiler que finalitzava el 30 de juny d’aquest 2025. El base, de 32 anys i una llarga experiència a l’NBA, va debutar el 28 de novembre contra el Madrid a l’Eurolliga, i va jugar poc més de tres minuts i va anotar cinc punts, però va patir una lesió a l’adductor. No va tornar fins a un mes més tard, contra l’Estrella Roja, també a l’Eurolliga. Va jugar tres minuts i es va tornar a lesionar.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Xavier Amor, secretari de Governs Locals de la Generalitat: "Hem d’ajudar els ajuntaments; no importa el color polític"
- Guerra a Ucraïna Putin declara una «treva» unilateral per la Pasqua fins dilluns a la mitjanit
- Aquest és l’efecte d’esmorzar taronja als nostres ronyons
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- Gentrificació Dos anys convivint amb 35 pisos turístics al ‘Bloc Tarragona’: «És interminable el que patim»
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors