Apunt

Com un quinqui

Asencio, Bellingham, Vinicius y Mbappé protestan a Munuera Montero por la expulsión del jugador inglés en El Sadar durante el Osasuna-Madrid.

Asencio, Bellingham, Vinicius y Mbappé protestan a Munuera Montero por la expulsión del jugador inglés en El Sadar durante el Osasuna-Madrid. / Efe / Villar López

1
Es llegeix en minuts
Lluís Carrasco
Lluís Carrasco

Publicista

ver +

L’embolic està servit. Després de l’absurda i ridícula polèmica sobre el "fuck off" o "fuck you" de Jude Bellingham, i la defineixo així perquè els dos termes són cosins germans, ofensius, lesius i reprovables, i només es distingeixen per si convides el receptor d’aquesta expressió "que vagi a prendre pel cul" o directament que li donin personalment "per... allí mateix", vaig tenir la curiositat de mirar a la nit el programa santuari de la caverna més casposa, busca-raons i fidel defensora dels abusos blancs...

¿Què hi vaig trobar? En realitat, el que esperava, però amb el matís que alguns personatges d’aquest espai, avergonyits per la veritat, no tenien més remei que acceptar la crua realitat i per tant la crítica ferotge al comportament de l’anglès. ¡Algun fins i tot definia el seu pas pel Madrid d’exemplar, impecable i incòlume!

No donava crèdit. ¿Bellingham exemplar? Només hi ha una cosa que diferencia l’anglès del seu company Vinícius Jr. i és que el primer sembla un individu intel·ligent, i justament per això el seu reiterat comportament és més propi d’un quinqui que d’un esportista just. Jo no dic que ho sigui, de res el conec, i tot i ser natural de Stourbridge, als afores de la sisena ciutat amb més delinqüència d’Europa, Birmingham, no crec que l’origen en tingui la culpa, tot i que pugui exercir alguna influència.

"Tros de merda"

Notícies relacionades

Ell no ho és, però els quinquis envien els àrbitres a "prendre pel..." quan no els agrada una decisió. Ell no ho és, però els quinquis defineixen com a "tros de merda" qui els xiula al revés dels seus interessos. Ell no ho és, però els quinquis diuen violadors a companys de professió, i aquests, indignats, no ho poden provar per haver-se fet aquesta difamació amb la mà davant la boca. Ell no ho és, però els quinquis recriminen a un jugador enfonsat com Pino una acció fortuïta que ha lesionat un company, i munten un enrenou innecessari.

Bellingham no és un quinqui, de segur que no ho és, però que reflexioni... Actua com si ho fos, i algú el podria confondre.