Pogacar i Vingegaard es llueixen als Emirats Àrabs i Portugal
El fenomen eslovè triomfa en l’última etapa de l’UAE Tour, en què Pello Bilbao va ser tercer. L’astre danès va superar Wout van Aert.

Tadej Pogacar ja té la primera carrera de l’any. Set dies de competició per les carreteres dels Emirats Àrabs Units li han servit al fenomen eslovè per tal d’emportar-se la victòria en les dues etapes de muntanya, divertir-se amb una escapada en terreny pla i demostrar que continua dominant el ciclisme, amb la seva dosi de tirania, encert, efectivitat i domini sobre la resta dels contrincants, tal com ja va fer de principi a fi durant la passada campanya 2024.
Jonas Vingegaard també li ha assenyalat el camí al seu rival per al Tour. L’astre danès va guanyar ahir de forma magistral la contrarellotge final de la Volta a l’Algarve per davant del seu company d’equip al Visma, Wout van Aert. Gràcies a la victòria va aconseguir imposar-se en la ronda portuguesa que va començar dimecres, on Primoz Roglic, en la seva ruta cap al Giro, s’ha mostrat més mesurat.
Notícies relacionadesA Pogacar serà complicat veure’l amb l’uniforme de l’arc de Sant Martí de campió del món. A l’UAE Tour (carrera puntuable al circuit World Tour, la màxima categoria) amb prou feines el va portar tres dies perquè després ja es posava el mallot vermell com a líder d’una carrera en què Pello Bilbao va acabar en tercera posició i Iván Romeo es va aixecar a la quarta plaça.
Ara es prendrà un petit descans fins al 8 de març quan disputarà la Strade Bianche, la carrera toscana que discorre per trams sense asfaltar. Les dues últimes vegades que la va córrer va aconseguir la victòria sense oposició, el seu destí habitual en totes les carreres tret que es presenti Vingegaard.
- Previsió meteorològica Una vintena de comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per intensitat de pluja
- Nous títols i temporades Les 11 sèries que no et pots perdre aquest abril
- Futbol El Barça no tornarà a l’Spotify Camp Nou per al Gamper i espera poder tornar per començar la Champions
- Investigació científica L’Hospital del Mar descobreix per què el càncer de pàncrees és tan agressiu
- Reunió del Govern Dimiteix el delegat a Perpinyà que va qüestionar el terme ‘Catalunya Nord’ i el rellevarà un exalcalde de Junts
- Turisme Els jubilats amb les pensions més baixes podran viatjar amb l’Imserso per una tarifa plana de 50 euros
- Relació entre empresa i societat La pime, el 99,8% del teixit empresarial, reclama més atenció pel seu pes i impacte local.
- El repte de les empreses: generar riquesa, però també guanyar reconeixement
- Efecte en cadena Els grans grups empresarials subratllen el seu paper com a motor econòmic i social
- Aigües de Barcelona i la seva aposta per la sostenibilitat