Actualitat blaugrana
Decidida una data polèmica per al Barcelona-Osasuna ajornat
El partit es disputarà el dijous, 27 de març, amb internacionals com Raphinha i Araujo amb les seves seleccions

La Federació Espanyola de Futbol ha anunciat la resolució del Jutge Únic de Competicions Professionals sobre la data del Barça-Osasuna corresponent a la jornada 27, ajornat per la sobtada mort de Carles Miñarro, metge del primer equip blaugrana. I és una resolució polèmica. El dictamen fixa per al dijous, 27 de març, la disputa del partit, quan els jugadors internacionals sud-americans tenen compromisos amb les seves seleccions.
A la vista que el Barça segueix viu a Champions i Copa, al calendari quedaven poques dates disponibles i tot apuntava que el partit es disputaria el 21 de maig, abans de l'última jornada. Era la preferida dels dos clubs, que així ho van fer constar als òrgans oficials. Tanmateix, LaLiga va proposar el 27 de març, i és la que ha estat triada de forma sorprenent.
Notícies relacionadesEl Barça es veu perjudicat, ja que tant Raphinha com Araujo viatjaran durant aquesta propera aturada a terres sud-americanes. Raphinha, un indiscutible a les alineacions de Hansi Flick, té partit la matinada del 25 al 26. Un Brasil-Argentina ni més ni menys. Per la seva banda, el central uruguaià s'enfronta amb Bolívia el dimarts 25 a les 21:00.
L'horari del partit a l'Estadi de Montjuïc està encara per confirmar.
- El 2030 IMATGES | Així seran les noves estacions de l’L8 de FGC a l’Eixample
- Nadons de 80 països ja mosseguen fruites i verdures de cautxú creades per dues germanes barcelonines
- Previsió meteorològica Arriba la borrasca Olivier amb fortes pluges: així afectarà Catalunya
- Sentència inèdita Un jutge de Madrid veu errors en la loteria de Nadal del 2021: números cantats que no van constar en la llista de premis
- Impost sobre la renda Avís d’Hisenda: si cobres més de 32.500 euros, tingues en compte això en la teva declaració
- El Govern ultima la norma contra els "megacentres" de menors migrants
- ERC i els Comuns ja negocien amb Illa un altre suplement de crèdit
- El PSOE acota els atacs a Alegría a una estratègia d’"assetjament" de la dreta
- Montoro afirma que l’única operació Catalunya que coneix és el FLA
- Ábalos rebat al Suprem les tesis de l’UCO sobre les seves propietats