New Era promociona els seus tractes amb el FC Barcelona amb reggaeton
La companyia del moldau Ruslan Birladeanu, ‘partner’ de telecomunicacions del club, organitza un concert amb Nicky Jam, Luis Fonsi i Arcángel per publicitar el Barça Mobile.

Birladeanu, CEO de New Era, en l’últim Mobile World Congress. | JORDI OTIX
New Era Visionary Group, l’empresa propietat de l’enigmàtic moldau Ruslan Birladeanu, ha trobat una bona manera per promocionar els seus negocis.
Sí, la filial espanyola de la companyia va ser constituïda amb un capital social de 3.000 euros en un domicili particular de 85 metres quadrats al barri de Sant Andreu i, de manera sorprenent, va aconseguir convertir-se tant en el partner oficial de telecomunicacions del Futbol Club Barcelona fins al 31 de desembre del 2030 com en un dels compradors d’un paquet de seients VIP del futur Spotify Camp Nou que al gener va permetre la inscripció dels futbolistes Dani Olmo i Pau Víctor. Doncs bé. New Era, en un moviment que ha agafat amb el peu canviat la indústria musical, s’ha encarregat "de la promoció i difusió" –així diu la nota oficial difosa– d’un concert que comptarà amb tres estrelles de reggaeton clàssic: Nicky Jam, Luis Fonsi i Arcángel.
L’encarregada de la contractació és l’agència musical GNB Agency, establerta a Bucarest (Romania), i que treballa també en territoris com Moldàvia, el Kazakhstan, Turquia i una sèrie de repúbliques exsoviètiques. El FC Barcelona precisa a aquest diari que no té res a veure amb l’organització del concert.
Es tracta d’un xou per a 13.000 persones al Palau Sant Jordi a celebrar el 29 d’abril a partir de les 17.00 hores. En la indústria ha sorprès la celeritat en l’organització d’un esdeveniment amb aquestes característiques i amb artistes internacionals d’un caixet tan elevat. Les entrades, que ja estan a la venda, tenen un preu d’entre 80 i 220 euros i el festival té el nom d’Energy Fest.
Nicky Jam, artista d’èxits com X, Hasta el amanecer o El perdón, Luis Fonsi (Despacito o Échame la culpa) i Arcángel (Pa que la pases bien, La Jumpa) són tres dels artistes globals més preuats de la música urbana llatina en l’actualitat. El seu aterratge conjunt al Palau Sant Jordi de Barcelona, que s’entreveia des de fa dies en diversos fòrums barcelonistes, ha resultat una proposta molt impactant per promocionar el Barça Mobile. És a dir, l’operadora mòbil virtual que el Futbol Club Barcelona ha encarregat als seus socis de New Era –la infraestructura de les xarxes hauria d’anar a càrrec d’Orange– de cara al nou Spotify Camp Nou.
Negocis
Notícies relacionadesL’anunci de l’espectacle ha anat a càrrec de la mateixa New Era, no així per part del Barça, malgrat que a les imatges promocionals difoses es fa servir tant l’escut del club com la marca Barça Mobile, la presentació oficial de la qual esperen a l’entitat per a les pròximes setmanes.
L’empresari moldau Ruslan Birladeanu va participar en l’últim Mobile World Congress celebrat a Barcelona. Ho va fer amb una corbata blaugrana i acompanyat del seu fill Andrei, que per la seva banda va obtenir la llicència de rellotges de luxe de la marca Jacobs & Co commemoratius del 125è aniversari del FC Barcelona a través d’una societat constituïda a Estònia amb 100 euros de capital social.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- UGT-CTAC Un estudi radiografia el cost emocional de ser autònom: «És un estrès constant, somio que m’estic oblidant alguna cosa»
- Previsió meteorològica Pluja intensa a Catalunya avui: aquestes són les zones més afectades
- Trànsit Un incendi en un túnel talla totalment la Ronda Litoral de Barcelona durant una hora
- Troben a Barcelona el menor de 15 anys de Manresa desaparegut des de feia una setmana
- EL DOCUMENTAL ‘LAPORTAGATE’ «‘De qualsevol manera cobrareu’. ‘¿Com?’ ‘Diré al Barça que us contractin’»
- El PP i Junts tomben la creació de l’Agència de Salut Pública
- Conferència a la capital espanyola Illa anima el poder econòmic a Madrid a perdre la "por" i a invertir a Catalunya
- Energia La CEOE vol "menys ideologia" per revisar el tancament de les nuclears
- Eada inaugura el seu segon campus urbà a Barcelona
- Automoció Una trentena de marques se citaran a l’Automobile Barcelona al maig