I Mbappé ¿on era?

Modric y Mbappé, abatidos tras recibir uno de los tres goles del Arsenal en Londres. /
Jo, que com diu Gavi, no tinc ni puta idea de futbol (bé, això ja m’ho va dir Luis Enrique, fins i tot en pel·lícula), ja sabia que això passaria (algun dia). El Reial Madrid, ho vulguin o no la gent de la capital del regne, no estava per a gaires festes. D’acord, sí, és viu a la recerca del triplet, però no ofereix cap seguretat per guanyar-ho tot. Per això, tots els comentaris que s’escolten al voltant de les possibilitats del Madrid a la Champions, la Lliga i la Copa, se centraven en la seva vitrina, en la seva història, en la seva tradició, al seu botó, aquest que prem quan volen, diuen, i apareix la llum, del jardí de Carlo Ancelotti… però ningú, ningú, parlava del futbol, de ser millors, de controlar un partit.
I fins i tot sortint golejat ahir a la nit de l’estadi de l’Arsenal, ha tornat a aparèixer la frase de sempre, la frase típica del madridisme, aquesta vegada en boca del veterà Lucas Vázquez i el jove Asencio, que van assegurar, evidentment, que "si hi ha un equip que pot aconseguir donar la volta a aquest resultat és el Madrid". No va aconseguir remuntar al seu estadi (vell) tres eliminatòries que va perdre, en l’anada a Europa, per tres o més gols davant el Benfica, el Bayern i el Dortmund i sí que va ser capaç d’aconseguir-ho davant el Derbi Country, l’Anderlecht i el Borussia Monchengladbach, fa 39 anys, que va ser l’última gesta blanca.
El ‘melonar’
Notícies relacionadesAlgú va dir a la COPE, crec que Manolo Lama, "a Ancelotti encara li queda una finestra per fer canvis" i Tomás Guasch va deixar anar: "Que surti corrents per la finestra". És el que es diu el melonar és a dir, la possibilitat que Florentino es carregui Carletto, cosa que fa ja massa temps que sona, per això la conya sobre el melonar.
I pensar que Kylian Mbappé va fitxar pel Reial Madrid, entre altres coses, per guanyar per fi la Champions, i ara es veu immers en una processó al darrere de la confraria del clau ardent. Ja ni et dic si penses en Vinícius Júnior, que ahir a la nit va ser protagonista de l’onzena derrota de la temporada amb un partit lamentable. I això que, com diu Gavi, no tinc ni puta idea de futbol.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Obituari Mor Pere Heredero, històric restaurador de Barcelona i amo durant mig segle del bar Versalles
- Perfil Qui era Seankese Johnson, el pilot de l’helicòpter accidentat a Nova York?
- Guillermo Mattioli, degà del Col·legi Oficial de Psicològia de Catalunya: "El missatge de Marian Rojas Estapé és fals i cruel"
- Gestió hídrica Les dessalinitzadores produeixen al 90% malgrat que haurien d’estar al 30% segons el pla de sequera
- Miguel Bosé: "No soc ‘woke’, no soc beneit, ni ho seré mai"
- Mapi León, sancionada amb dos partits després de l'acció polèmica al derbi
- El germà de Mercè Camprubí, des de Nova York: "Van marxar junts i amb un somriure a la cara"
- Festa d’inauguració Barcelona culmina el parc de Glòries amb l’estrena de la seva plaça central el 26 d’abril
- SUFRAGI ACTIU El Govern aprovarà abans d’estiu una llei per rebaixar l’edat de vot als 16 anys
- LA VIDA I LA MORT Encara que no ens toqui