Futbol

Declaracions oficials de One Box i del Barça sobre l'"inacceptable" fallada en l'enviament de les entrades de la Final de la Copa

El club blaugrana ha qualificat d’«inacceptable» l’error en l’enviament de les entrades als seus socis i ha assegurat que estudiarà si la incidència «és susceptible de generar perjudicis als nostres socis, sòcies, penyistes i aficionats».

El trofeo de la Copa del Rey en camino a Sevilla en ave a manos de Julio Salinas y Pepe

El trofeo de la Copa del Rey en camino a Sevilla en ave a manos de Julio Salinas y Pepe / @RFEF

1
Es llegeix en minuts
Jan Clapés

La final de la Copa del Rei entre el FC Barcelona i el Reial Madrid està a punt de caure, el proper dissabte 26 d’abril descobrirem el guanyador a l’Estadi de La Cartuja de Sevilla, on aficionats blancs i blaugranes ja han comprat les seves entrades, no obstant, molts d’aquests últims han rebut els tiquets amb documentació errònia.

A molts dels socis blaugranes els han arribat les entrades amb noms i documentacions que no corresponen a la seva persona. Davant d’aquest gran error, One Box, l’empresa responsable de ticketing de la RFEF, ha emès un comunicat al·legant que ha sigut «un error humà en el procés de gestió administrativa del llistat de guanyadors, dins del sistema de ticketing de Onebox».

L’empresa, després de fer una revisió exhaustiva del problema, ha constatat en el comunicat que tot prové d’«una confusió en l’encreuament de dades», deixant clar en tot moment que ni el FC Barcelona ni la RFEF han tingut cap responsabilitat en l’ocorregut. «Volem assumir de manera íntegra la responsabilitat per aquest fet, remarcant que ni el FC Barcelona ni la Reial Federació Espanyola de Futbol han tingut cap participació o responsabilitat en aquest error».

A causa del massiu error davant d'un esdeveniment esportiu tan important, l'empresa de ticketing també ha volgut disculpar-se amb tots els afectats «Lamentem profundament els possibles inconvenients o malentesos que aquesta situació hagi pogut ocasionar i desitgem traslladar-los les nostres més sinceres disculpes. Els informem, així mateix, que ja s’han adoptat les mesures necessàries per esmenar l’error, i que ben aviat estaran disponibles les entrades corregides amb la informació adequada».

Notícies relacionades

Al cap de poca estona, el Barcelona va emetre un comunicat sobre això, demanant represàlies pels fets i titllant d’«inacceptable» l’ocorregut amb els seus socis guanyadors del sorteig d’entrades, i assegurant que «aquesta gestió ha sigut aliena al Club».

A més, l’Àrea Legal del Club estudiarà «si la incidència és susceptible de generar perjudicis als nostres socis, sòcies, sòcies, penyistes i aficionats i actuarà en conseqüència contra els responsables».