Eurocopa
Piqué proposa un nou format de llançament de penals
«No és casualitat que en les quatre tandes que hi ha hagut tant a l’Eurocopa com a la Copa Amèrica hagi guanyat l’equip que primer tira», va denunciar el central del FC Barcelona

Gerard Piqué i Carles Puyol, campions de dues Eurocopes i un Mundial amb la selecció espanyola, van elogiar els internacionals i el seleccionador Luis Enrique Martínez pel nivell mostrat a l’Eurocopa 2020, després de caure en la tanda de penals de semifinals a Wembley.
«Enorme torneig de la selecció! És per sentir-se’n molt orgullós. Arribar a semifinals de l’Eurocopa té moltíssim mèrit. No crec que hi hagi selecció millor en la competició, però les tandes de penals de vegades són molt cruels. Molt ànim a l’equip», va escriure Piqué al seu compte oficial a Twitter. Aprofitant l’eliminació del conjunt dirigit per Luis Enrique en la tanda de penals, el central del FC Barcelona va carregar durament contra el sistema actual de llançaments de penals, avança la SER.
I és que, sota el seu punt de vista, l’equip que llança primer té més opcions d’emportar-se la victòria per qüestions simplement psicològiques. Per reforçar la seva teoria, el jugador es va referir al que ha passat tant a l’Eurocopa com a la Copa Amèrica, que s’està jugant en aquests moments.
Notícies relacionades«No és casualitat que en les quatre tandes que hi ha hagut tant a l’Eurocopa com a la Copa Amèrica hagi guanyat l’equip que primer tira», va denunciar Gerard Piqué, «les estadístiques diuen que el primer té més opcions, i en un torneig així no em sembla just que un sorteig faci que comencis amb desavantatge». Una crítica que va generar milers de reaccions de persones que li van proposat alguna alternativa al sistema actual.
«Ara més que mai amb Luis Enrique i la selecció espanyola», va animar Puyol. «Quan perdre no és un fracàs. Hi ha molt futur en aquest equip. Els fruits arribaran aviat. Orgullós de vosaltres, nois», va escriure Joan Capdevila.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- Automoció Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia
- Convivència amb l’extrema dreta El PSC, Junts, ERC, Comuns i la CUP creen una comissió d’estudi sobre els discursos d’odi al Parlament
- Successos La Guàrdia Civil deté a l’Eixample diversos terroristes acusats de col·laborar amb Hezbol·là
- Violència sexual El cas Alves davant del Suprem: no es resoldrà fins gairebé el 2028 i la doctrina apunta a la dificultat d’aixecar l’absolució
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Oportunitat de lideratge BCN tindrà una nova oficina per captar inversió estrangera