BOMBA CALÒRICA
Patates fregides amb xocolata, l'última bogeria de McDonald's al Japó
La cadena de 'fast food' espera recuperar amb aquestes postres la sagnia de clients de l'últim any
patatasxocjaponxoc
Podrien ser les postres ideades per un nen de 3 anys, el recurs energètic ràpid d'aquells que encara no s'han acabat la nit o el somni del que fa massa dies que està a dieta i necessita un injecció de greix. Però no, les McChoco, les patates fregides amb xocolata són el nou experiment gastronòmic ideat per McDonald's per al mercat japonès, en caiguda lliure després d'un any ruïnós d'escàndols alimentaris (dents i trossos de plàstics als menús) i problemes en el subministrament, per exemple, de tubercles.
Les "postres" que oferiran els restaurants de la cadena de 'fast food' a l'imperi del sol naixent és "una fantàstica i harmoniosa barreja entre dolç i salat" (sic), segons expliquen ells mateixos en una nota, en què diuen que des d'aquesta mateixa setmana, i només per un temps limitat, oferiran aquesta delícia no apte per a tots els paladars. "Els clients descobriran que les McChoco Potatoes poden disfrutar-se en diferents moments, i que són unes excel·lent postres".
Everybody has a sweet and a salty side. Now, with McChoco Potato, you don’t have to choose! https://t.co/HWDu1wx2Iy pic.twitter.com/zw51h7tUz9
— McDonald's Corporation (@McDonaldsCorp) 19 de enero de 2016
NOU 'GOFRE DESCONSTRUÏT'
Aquest nou 'gofre deconstruït' de McDonald's no és la primera bogeria culinària que proven els soferts consumidors japonesos. D'allà també procedien les hamburgueses negres que va llançar la competència, Burger King, a finals del 2014.
Les McChoco vénen amb dos tipus de salses dolces -xocolata amb llet i blanca- i costen 2,77 dòlars (pocs cèntims més que la mateixa ració sense xocolata).
Alguns consumidors que ja les han provat asseguren que potser no siguin per a tots els gustos, però a altres els apassiona la barreja: "La sal i la xocolata es complementen bastant bé", recull Brian Ashcraft al blog Kotaku, segons publica 'The Guardian'.
'ANNUS HORRIBILIS'
Notícies relacionadesEl mercat nipó de la franquícia nord-americana vol amb invents hipercalòrics com aquest -que només estarà disponible durant un mes- deixar enrere el seu particular 'annus horribilis', que va començar a finals del 2014, quan la marca es va veure obligada a restringir la venda de patates fregides després de la vaga als ports per on entraven tones i tones d'aquest aliment bàsic i acompanyament ideal d'hamburgueses i 'nuggets'. A principis d'any van arribar les acusacions que el pollastre fresc es barrejava amb "altres productes caducats".
Total, una ruïna. McDonald's al Japó, amb uns 3.000 establiments, va acabar l'exercici amb números vermells i pèrdues de més de 140 milions d'euros. La firma va dir que tancaria 130 restaurants i que la resta serien restructurats en el termini de quatre anys.
- Tomé tensa la selecció
- La xacra de la corrupció Sánchez desafia Aldama a presentar proves i titlla de "fals" el seu relat
- El problema de l’habitatge El lloguer de temporada creix el doble de ràpid a Barcelona que a Madrid
- Urbanisme La nova ronda de Sant Antoni provoca embussos d’autobusos
- Champions League Kika enlluerna en un Barça màgic
- Shopping Black Friday 2022: les millors ofertes d’Amazon
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- BAGES Construir amb llistons de fusta solidaris
- ANOIA Jorba celebra un mercat de productes de proximitat
- Ruta per la DO EMPORDÀ Perelada, temple del vi