COMMOCIÓ A LA XARXA
Leticia Sabater amenaça amb un altre 'hit' de l'estiu: 'Toma pepinazo'
La presentadora assegura que aquest "electro-reggaeton" és "més profund" que 'La salchipapa'
Leticia Sabater ha aprofitada l'entrada de la primavera i la pujada de les temperatures per llançar la seva nova bomba: 'Toma pepinazo'. En un dia, el vídeo pujat a Youtube ja acumula prop de 21.000 visualitzacions i centenars de comentaris satírics a Twitter d'usuaris que critiquen la nova lletra, partitura, decorat i fins i tot l'últim 'look' de l'artista que als 90 es va fer famosa per presentar espais infantils com 'Al mediodía, alegría' i 'Vivan los compis'. I és que l'artista barcelonina, de 50 anys, ha aprofitat el llançament de la seva nova aposta per a l'estiu per enfosquir-se la melena i la pell, rejovenir-se la cara i estrenar nous tatuatges de dracs i serps en diverses parts del cos.

Els animals impresos a les cuixes, als braços i al tors s'observen bé, ja que la cantant de 'La salchipapa' (des del juny passat, més de 5,3 milions de visualitzacions, al vídeo de sota) repeteix estil i 'flow' amb el seu últim videoclip: biquinis de lluentons, ulleres de mirall, ball sensual, una platja caribenya pintada en un croma i el protagonista de la tornada, el cogombre, sobreimprès al fons, en un desplegament d'efectes especials 'vintage', dels primers 80.
BANYES I REVENJA
"Sube el 'flow' con la Leti", exclama. "Toma, toma, pepinazo"... "Y me lo como yo", repeteix sense parar durant els quatre minuts llargs que dura la cançó, "una lletra més profunda" que la de 'La salchipapa', ha assegurat fa poc. En lloc de proteïnes i hidrats, ara la dieta és vegetariana, "amb un ritme electro-reggaeton amb tocs llatins", i veu impostada. La història va de "banyes", d'una noia ofesa que s'agafa la revenja. El "pepinazo" és la victòria de la dona sobre l'home ("mexicà") que li ha sigut infidel.
Alguns tuiters destaquen els girs d'aquesta nova producció de Sabater incorporant clàssics de la cosmogonia 'gamer', com Pikachu, o les veus imitant els televisius Boris Izaguirre, Chiquito de la Calzada i Torrente de cortinetes d'inici i final.
Notícies relacionades¿Por qué está Chopper, junto a un Pikachu radioactivo, en el nuevo videoclip de Leticia Sabater? 😱😱😱😱😱 pic.twitter.com/YEFTEfGnMm
— Sergio (redon) (@Mugiwara_23) 20 de marzo de 2017
"Enganxosa, ballable i adaptada a les noves tendències com el reggaeton". Així van defensar fa uns dies al programa de ràdio 'Vodafone Yu' Alaska i Mario Vaquerizo la cançó de Leticia Sabater.
A Twitter el 'hit' de Letizia també ha propiciat el debat:
El FBI no descarta la posibilidad de una relación entre la campaña de Trump, Rusia y el nuevo vídeo de Leticia Sabater. pic.twitter.com/Hgx5K6bSkR
— ⬛ Severino Pontocorvo ☔ (@EquidistanteZen) 21 de marzo de 2017
"El Pepinazo",nuevo tema de Leticia Sabater. pic.twitter.com/PxNJ9QCRS4
— César (@Xibalba76) 17 de marzo de 2017
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros