L'ADN prova que Julio Iglesias té un fill secret de 40 anys
El resultat del test genètic s'inclourà en la demanda de paternitat que es presentarà ben aviat

Julio Iglesias té un fill secret, un valencià de 40 anys. Així es desprèn d'una prova d'ADN que dona un resultat del 99,99% i que ha sigut difosa pel despatx d'advocats sevillà Bufete Osuna. La prova d'ADN, que s'ha registrat a Miami, anirà annexa a la demanda de paternitat que es presentarà ben aviat.
El caràcter "absolutament lícit i contundent de la prova biològica, unida a l'alt percentatge del resultat, s'uneix a la resta de documentació per, en l'escrit de demanda, demanar que es reprodueixi aquest resultat en el marc d'un procediment judicial", ha explicat el bufet. Bufete Osuna és un despatx especialista en aquest tipus de casos que ja va demostrar el 2016 que el torero Manuel Díaz és fill de Manuel Benítez 'el Cordobés', entre altres casos destacats.
Notícies relacionadesFonts del bufet han explicat que aquest valencià ja va intentar fa anys demostrar que era fill del cantant però no ho va aconseguir llavors per un defecte procedimental.
Segons la versió d'aquest valencià, la seva mare va tenir una relació amb Julio Iglesias, fruit de la qual es va quedar embarassada. No ha sigut ella, sinó el seu fill, el que ha decidit iniciar el procés per reclamar la seva filiació, emparat per l'article 39 de la Constitució Espanyola, que conté l'empara i la garantia d'investigació de la paternitat per a totes les persones.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros