Albert Adrià, Premi Nacional de Gastronomia al Millor Cap de Cuina
El cuiner assenyala que el guardó reconeix els seus "33 anys d'experiència"
El cuiner Albert Adrià ha sigut guardonat amb el Premi Nacional de Gastronomia al millor cap de cuina. Adrià, propietari i responsable de cuina dels restaurants del Grup elBarri –Tiquets, Enigma, Hoja Santa, Niño Viejo, Pakta i Bodega 1900, quatre amb una estrella Michelin i dos situats entre els 100 millors restaurants del món– ha afirmat a aquest diari que sent que el premi és "un reconeixement a 33 anys d’ofici" i que el guardó valora "la seva maduresa".
Aquest guardó, que atorguen la Reial Acadèmia de Gastronomia (RAG) i la confraria de la Buena Mesa, reconeix l’aportació de professionals de diferents sectors a la gastronomia i s’entregarà el 25 de juny en una gala que acollirà el Museu Reina Sofia.
A més, Juan Manuel del Rey rebrà el premi com a Millor Director de Sala per la seva tasca a El Corral de la Morería (Madrid), i Rafael Sandoval, de Coque (Madrid), com a Millor Sommelier.
- Postureig 'low cost' La mariscada més barata d'Espanya se serveix a palades a Barcelona
- Escapades El poble més pintoresc de Catalunya per visitar al febrer és un paradís modernista amb una festa que omple de color l'hivern
- El resort de luxe SLS Barcelona obrirà amb descomptes l’1 d’abril
- Futbol La seu espanyola del «líder mundial en connectivitat» que serveix el Barça és un domicili particular del barri de Sant Andreu
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Aldarull Un grup causa aldarulls en un tren obligant a intervenir la maquinista
- Negociacions El PSOE i Junts es reuneixen abans del debat de la qüestió de confiança
- Un 93% dels trens de la Cerdanya incompleix l'horari
- CARDIOLOGIA ¿Què són i com evitar els greixos trans, que augmenten el risc de mort un 34%?
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet