A Buenos Aires
Una noia de 15 anys difon l'assetjament d'un home pel carrer: "Vas provocant"
La jove el rebutja, davant de la qual cosa ell respon culpant la víctima: "En tens 15 i vas en 'shorts'..."
L’Agustina anava pel carrer, al centre de Buenos Aires, quan es va adonar que un home havia passat un parell de vegades en bicicleta pel mateix lloc on era ella, al barri de Buenos Aires de Flores.
En la tercera ocasió en què l’home passava per allà, va ser previnguda i va gravar amb el mòbil el que passava. Amb tan sols 15 anys, es va enfrontar a l’assetjament de carrer.
En la conversa, li pregunta per l’edat. Davant de la resposta de la noia, no va semblar importar-li gaire que fos menor. "Sembles molt més gran. Igualment, perdona’m si et molesto, però m’agrades massa". Ella no va dubtar a respondre contundent: "A mi no, ets un fàstic".
Notícies relacionadesDavant de la reacció de la menor, ell va passar a culpar la víctima: "¿De debò? En tens 15 i vas en ‘shorts’... [pantalons curts]”. Ella no es va reprimir i li va preguntar per què no podia utilitzar un ‘short’. "Provoques massa", respon ell marxant del lloc amb la bicicleta.
La conversa va ser publicada per la mateixa noia, l’Agustina, que davant de la repercussió i les crítiques va esborrar el comentari posteriorment. No obstant, alguns usuaris van actuar a temps per recuperar i denunciar aquesta escena masclista.
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Polèmica en l’enterrament del Pontífex Un cardenal acusat d’encobrir delictes de pederàstia participarà en el ritu del tancament del taüt del Papa
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- INTOXICACIÓ El glop d’‘aigua’ que gairebé mata un home a Vigo: «En segons vaig notar que em cremava viu per dins»
- Diligències obertes Barcelona aprova la reforma de la Masia del Barça malgrat la investigació de la Fiscalia
- Tipus d’interès Gonzalo Bernardos llança un important avís als espanyols: «Es patirà en l’economia»
- Criança El pediatre Carlos González, sobre el patiment dels fills amb els divorcis: "Sempre ho passen malament"
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- El Barça torna estomacat de Mònaco i amb la segona derrota
- Del cas Negreira a La Cartuja