Vist a Twitter
"La meva filla va anar a una discoteca i un grup de nois li va tocar el cul": l'al·legat d'una mare per educar lluny dels 'ramats'
Una dona narra a Twitter el comportament d'un grup de joves d'entre 16 i 18 anys
Lamenta que funcionin en 'ramats', que sentin impunitat, i demana que s'eduqui bé aquestes generacions en el respecte
feminismo
Dissabte passat, la filla de la Mónica va anar a una discoteca per primera vegada. Segons explica en el seu perfil de Twitter, al passar entre un grup de nois d’edats aproximades tots ells van tocar el cul tant a ella com a la seva amiga.
La Mónica ha volgut denunciar-ho a les xarxes socials no només per aquest cas concret, sinó per tractar-se d’una escena repetida i habitual. En un fil molt comentat i compartit, ha explicat el que va passar:
A mi hija de 16 años, el sábado, primera vez que iba a una discoteca, al pasar entre un grupo de chavales les tocaron el culo todos ellos a su amiga y a ella. Qué gracioso, verdad? Qué tontería, una broma de críos... Pues no, señores y señoras. NO.
— Donec Perficiam (@monicasalvador0) 4 de febrero de 2019
El primer, una qüestió d’Educació. ¿Com uns nois de 16 a 18 anys poden veure normal tocar les noies sense el seu permís?, es pregunta. Parlem de gent jove amb comportaments i actituds que s’haurien d’erradicar en noves generacions.
Estamos hablando de chicos de 16 a 18 años, que ven como algo normal que unas niñas que no han dado su permiso puedan ser tocadas sin quererlo ni pedirlo. No hablamos del estereotipo de tío baboso machista de 70 años que creció en otros tiempos. Hablamos de hoy, de ahora.
— Donec Perficiam (@monicasalvador0) 4 de febrero de 2019
La qüestió seria veure si un d’ells sol s’atreviria a fer-ho, o ho fan perquè se sentin en confiança amb els seus amics, i han de mostrar certes coses. El comportament de “ramat” del que tant s’ha parlat en els últims anys.
Estos niños se ven impunes porque el grupo les protege. Seguramente, estando uno solo, ni siquiera se le pasaría por la cabeza. Seguramente de forma individual no sean malos chicos. Si hubiera sido uno, mi hija le rompe el brazo (buena es mi retoña). Pero van en manada.
— Donec Perficiam (@monicasalvador0) 4 de febrero de 2019
Y el efecto llamada que ha hecho la manada, no sabemos aún cuantificar el daño que está haciendo. La manada era guay. Eran guapos. No fue violacion. Fue sexo en grupo. Y están en la calle, no? Pues no debe estar tan mal. Y así, así nos va.
— Donec Perficiam (@monicasalvador0) 4 de febrero de 2019
Es comença, diu, tocant el cul de passada i rient la gràcia com si fos una broma i s’acaba envoltant una noia en un carreró.
Notícies relacionadesPorque se empieza tocando el culo así como de pasada y riendo la gracia, y acabamos en un callejón rodeando a una pobre niña que no sabe ni dónde está ni lo que le va a pasar. Con suerte, que "sólo" la violen.
— Donec Perficiam (@monicasalvador0) 4 de febrero de 2019
Així que fa un al·legat i demana educar a consciència aquests nois. En el respecte principalment.
Así que por favor, por favor pido a los padres de NIÑOS que les eduquen en el respeto y, que no consientan que les parezca que tocar el culo a alguien sin su aprobación es una broma. El culo de mi hija se lo toca quien ella quiere. Nadie tiene derecho a hacerlo sin su permiso.
— Donec Perficiam (@monicasalvador0) 4 de febrero de 2019
I no, no és un fet aïllat:
Y por cierto quien piense que es un hecho aislado, que sepa que se equivoca. Me acaba de contar lo mismo una amiga sobre su hija de 17 también en la discoteca.
— Donec Perficiam (@monicasalvador0) 4 de febrero de 2019
- salut mental Els diagnòstics de TDAH entre els adults creixen en els últims anys
- Malestar a sant adrià La violència i la falta de relleu redueixen l’autoritat dels patriarques de la Mina
- L’espanyol més buscat va matar el seu fill d’un tret
- Es trenca el tabú dels sacerdots enamorats
- "Ansu hauria pogut ser Lamine Yamal"