MODA I TELEVISIÓ

'Strangers things' i H&M treuen una col·lecció retro per a l'estiu

El gegant suec aposta pel 'look' dels vuitanta de la famosa sèrie de Netflix, que es reprendrà el 4 de juliol amb la tercera temporada

hmgoepprod

hmgoepprod

1
Es llegeix en minuts
Laura Estirado

El 4 de juliol s’estrenarà a Netflix la tercera temporada de Stranger things, Stranger thingsuna de les sèries més populars entre el públic juvenil, i H&M vol celebrar l’ocasió llançant una col·lecció estiuenca(limitada) inspirada en la ficció dels vuitanta i paranormal dels nois d’una petita localitat d’Indiana, als Estats Units.

Estiu de 1985, calor i tots a la piscina pública de Hawkins, el poble on viuen Winona Ryder, Millie Bobby Brown i Finn Wolfhard, entre d’altres. En aquest escenari s’inspiren les samarretes gràfiques amb i sense mànigues, pantalons curts, conjunts, vestits, moda de bany i accessoris de piscina amb el rètol Stranger Things serigrafiat: sandàlies, barrets, ulleres de sol... Avís als molt fans: algunes d’aquestes peces són tan retro que els protagonistes les lluiran a la sèrie. A les botigues (seleccionades) arribaran el 23 de maig, així com a hm.com.

H&M

El disseny el firma l’equip intern d’H&M i Netflix. "Quan l’equip de disseny d’H&M va contactar per primera vegada amb el personal deStranger things, ens van explicar amb detall les tres trames de la temporada. Tot s’esdevé a començaments de l’estiu de 1985, i nombrosos episodis tenen lloc entorn de la piscina pública de Hawkins, on el personatge de Billy Hargrove (representat per Dacre Montgomery) treballa com a socorrista. Així que, era evident que la col·laboració d’H&M amb Netflix se centraria en una col·lecció basada en els típics dies estiuencs de descans al costat de la piscina", explicaEmily Björkeheim, de la firma sueca.

H&M

El jove actor australià Dacre Montgomery (24), a més, s’ha convertit en el model protagonista de la campanya publicitària. Un dels banyadors del socorrista, el de dos tons, fúcsia i teula, forma part de la nova col·lecció.

Notícies relacionades

Björkeheim espera que al públic li encanti el "toc alegre i ‘cool’" de la col·lecció, amb logotips llampants, prints tropicals i acolorits.

H&M

Segueix Extra  a Facebook