Protesta artística
La hilarant simulació de la 'caminada lunar' per denunciar el mal estat dels carrers
Un artista, cansat de no ser escoltat, fa aquesta acció viral sobre el carrer principal de Bangalore
El vídeo ha sigut reproduït i comentat per milions de persones

huellaok
L’estat dels carrers, ja sigui per la seva conservació física o per la neteja, sol ser terreny de batalla dels ciutadans, que demanen als seus polítics les inversions necessàries per mantenir unes condicions mínimes.
Al llarg dels anys hem vist diferents propostes en xarxes socials a tot arreu del món, incloent-hi ciutats importants també a Espanya, però més en forma de queixa viral que de manera artística.
Això és el que ha volgut expressar un ciutadà indi, Baadal Nanjundaswamy, per cridar l’atenció. I no ho ha fet només a la seva ciutat, Bangalore, sinóque la seva acció s’ha tornat viral fins a ser compartida per milers de persones després de tenir dos milions de reproduccions i comentaris.
Notícies relacionadesForats i sots són comuns al carrer principal de la ciutat. Cansat de no ser escoltats, d’haver de passar per aquestes zones especialment de nit, aquest home va fer servir l’enginy.
En el vídeo, viral a Facebook, veiem com es va disfressar d’astronauta i va simular ser a la Lluna com a senyal de protesta. A les imatges s’observa l’artista caminar molt a poc a poc i jugant amb els llums que l’il·luminen, fent una clara referència a la caminada lunar.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
-
Ofert per
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat