ALS 104 ANYS
La singular mort de Ramjit Raghav, el pare més longeu del món
Va tenir dos fills, el primer el 2009, amb 93 anys, i el segon, el 2012, amb què va superar el seu propi rècord

viejito car 1200
Ramjit Raghav, que va ser notícia a tot el món al convertir-se en el pare més longeu del món el 2009 quan va tenir el seu primer fill amb 93 anys i el segon, amb 96, va morir dimarts passat a causa d’un incendi suposadament provocat per un cigarret.
L’home va morir a l’hospital per les greus cremades provocades per l’incendi a la seva habitació, a la seva vivenda a Kharkhoda, a prop de Nova Delhi.
Un veí va explicar que va córrer a ajudar-lo quan va sentir els crits de socors: «Vaig veure fum sortint de casa seva i després vaig sentir algú demanant ajuda. Vaig córrer i el vaig veure tirat a terra envoltat de flames». Li va llançar aigua i el va portar al seu cotxe fins a l’hospital. Tenia el costat esquerre completament cremat, i els metges el van derivar a un altre hospital a Rohtak. Però va morir l’endemà.
Tragèdia familiar
Raghav, de 104 anys, vivia sol després que el seu primer fill, Vikramjeet, desaparegués i la seva dona, Shakuntala, que tenia problemes mentals, l’abandonés i s’emportés el seu segon fill.
En els seus últims anys de vida no solia sortir al carrer i era rarament vist.
Un dels seus veïns explica que Raghav solia fumar bidis (un tipus de cigarret indi) i que, probablement, el llumí que va utilitzar per encendre’l hauria caigut al llit i hauria provocat l’incendi que va acabar amb la seva vida.
Al no tenir les dades completes del mort, la policia està investigant el seu compte bancari per obtenir tota la informació necessària per fer l’autòpsia que confirmi la causa de la mort.
Vegetarià i sexualment actiu
Ramjit Raghav, que va néixer el 1906, havia sigut lluitador professional abans de dedicar-se a la ramaderia. Segons va assegurar a ‘The Telegraph’, les claus de la seva longevitat eren la seva dieta vegetariana estricta i mantenir relacions sexuals unes tres vegades al dia.
Segueix Extra a Facebook
Notícies relacionades
- Barcelonejant Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- Districte de Ciutat Vella El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- A les 40 setmanes L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»
- La lliga de campions Adeu, Champions; ‘ciao’, Ancelotti
- L’anàlisi La remuntada mai va ser real
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Antiimmigració als EUA Alerta per la retirada de visats universitaris estrangers als EUA: «Sembla que aprofiten qualsevol oportunitat per deportar-nos»
- Primers exemplars protegits de la comarca Així són els quatre arbres del Jardí Botànic Històric de Barcelona declarats ‘monumentals’ per la Generalitat
- Propostes per a la Diada Deu llibres que acaben de ser (o seran aviat) sèrie: recomanacions per a Sant Jordi