A DOMICILI
Burger King anima a consumir McDonald's davant la crisi Covid
L'hamburgueseria demana als seus clients que consumeixin a través del servei a domicili per evitar el tancament dels restaurants 'fast food'

burguer
L’empresa de ‘fast food’ –menjar ràpid– Burger King ha emès un comunicat en el seu perfil oficial de Twitter aquest dilluns per reclamar solidaritat als seus usuaris per als seus restaurants i els dels seus competidors que anomena ‘sister food chains’ (germanes de cadena de menjar), com Mc Donald’s o KFC, per evitar el cessament d’activitat dels negocis.
Amb aquesta iniciativa, la companyia pretén que els treballadors d’aquest tipus de restaurants puguin continuar mantenint el seu lloc de treball i que, tot i que els locals estiguin tancats, augmenti la demanda de menjar ràpid a domicili. Tal com expliquen ells mateixos a Twitter «mai ens hauríem pensat que els demanaríem que fessin això, però els restaurants que donen feina a milers de treballadors necessiten el seu recolzament en aquest moment», fent referència a l’ajuda que necessiten tant ells com els seus competidors per poder continuar funcionant.
We know, we never thought we’d be saying this either. pic.twitter.com/cVRMSLSDq6
— Burger King (@BurgerKingUK) 2 de noviembre de 2020
Això sí, l’empresa de menjar ràpid no s’oblida de publicitar la seva pròpia carta: «Comprar un [menú] Whopper [l’hamburguesa icònica de Burger King] sempre és millor, però demanar un Big Mac [la supervendes de McDonalds] tampoc és una mala idea».
Notícies relacionadesEl comunicat arriba dos dies després que Boris Johnson, primer ministre britànic, hagi ordenat el confinament d’Anglaterra a partir d’aquest dijous i durant un mes. La mesura imposada per Johnson obliga a tancar als comerços i negocis no essencials fins al 2 de desembre. L’hostaleria es veurà afectada pel tancament, tot i que els restaurants podran oferir menjar a domicili.
De moment, només s’han fet ressò d’aquest tuit la sucursal de Burger King al Regne Unit i la de l’empresa a França.
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- Tribunals Piqué reconeix davant la jutgessa entre llàgrimes que va recórrer a Rubiales per cobrar la comissió d'Aràbia Saudita per la Supercopa
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- Multimilionari José Elías: «Si no vens, la resta no té sentit»
- Vaga convocada L’Estat negocia amb els sindicats que el nou operador de Rodalies “s’ubiqui dins del grup Renfe a tots els efectes”
- Els Agents Rurals investiguen el tiroteig d’un flamenc a les Planes d'Hostoles i en busquen els responsables
- Tarragona tindrà 34 grups més de Formació Professional el curs vinent
- FP dual Empresaris de turisme demanen més places d'FP dual a Tarragona per a "absorbir la demanda del sector"
- Efectes de la borrasca Un flamenc despistat apareix pels carrers de les Planes d'Hostoles