Així és la trobada entre un bussejador i un tauró balena a les Maldives | Vídeo
L’home, un investigador de la vida marina londinenc, neda a pocs metres del majestuós mamífer
El bussejador londinenc Kaushiik Subramaniam va anar a les illes Maldives, situades a l’oceà Índic al sud de l’Índia, per treballar en un projecte d’investigació sobre la conservació de la vida marina quan es va trobar un exemplar de tauró balena durant una de les seves immersions.
Al vídeo es pot veure l’investigador de la vida marina a pocs metres del majestuós mamífer mentre aquest està enmig d’un bon tiberi de plàncton, cosa que només es pot intuir perquè el tauró té la boca totalment oberta, ja que els microorganismes són microscòpics i pràcticament invisibles per a l’ull humà.
La zona de l’atol Ari Sud de les Maldives és el millor lloc per nedar amb taurons balena. Aquesta espècie sol freqüentar el canal sud de l’atol i se la pot veure durant tot l’any, sent Dhigurah, Dhangethi i Maamigili les millors illes per fer-ho.
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- Per 907.500 euros El Ministeri de Transports licita l’estudi informatiu dels nous accessos ferroviaris al Port de Tarragona
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Jordi Pujol a la Generalitat
- Guardó El Govern concedeix la Creu de Sant Jordi al president de Prensa Ibérica, Javier Moll
- En les comissions El Parlament blinda la participació telemàtica dels diputats pendents de l’amnistia
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial