Per a tota la família

L’art urbà inspira la nova col·lecció ‘streetwear’ del Barça

‘Color Block proposa peces versàtils que recullen l’essència del club amb un toc ‘vintage’

L’art urbà inspira la nova col·lecció ‘streetwear’ del Barça

FC BARCELONA

3
Es llegeix en minuts
Laura Estirado
Laura Estirado

Periodista

Especialista en Gent, Reialesa, Moda, Tendències, Estil y Xarxes

Ubicada/t a Barcelona

ver +

El FC Barcelona ha fet una aposta aquesta temporada per la creació de noves col·leccions de moda urbana, que s’allunyen de les propostes d’equipaments i roba d’entrenament que tradicionalment s’associen a les entitats esportives. Després de la càpsula per a dones i nens del febrer passat, ara el Barça llança la nova col·lecció de moda ‘streetwear Color Block’, inspirada en la fusió de formes i colors de l’art urbà de Brooklyn i amb un toc ‘vintage’ que ofereix una nova proposta pensada per a ell, per a ella i per als més petits.

En aquesta ocasió els ambaixadors són els jugadors del primer equip del Barça Óscar Mingueza i Ronald Araujo, que han deixat la seva imatge a aquestes peces.

La col·lecció d’aires retro recupera elements dels anys 70 i els actualitza per crear una línia de roba versàtil i còmoda, que no limita el seu ús únicament la pràctica esportiva, sinó que ofereix una opció ideal en qualsevol ocasió o trobada informal. 

En aquesta línia, la nova col·lecció càpsula es compon de dues propostes de samarretes de màniga curta, així com diverses opcions de dessuadores i jaquetes que van des d’un model amb cremallera davantera, fins a una opció amb caputxa i butxaca cangur en la seu parteix frontal. Així mateix, els ‘joggers’ són una peça essencial de la proposta, que transmet confort i energia.

Els colors del Barça, en pastel

Per a ‘Color Block s’ha treballat, a més, amb una paleta de colors pastel, declinats de les tonalitats característiques del Barça, com són el blau i el grana, que es combinen amb un to blanc ivori en dessuadores i samarretes. Per als pantalons, en canvi, s’ha optat per aplicar aquestes tonalitats en la seva forma més pura a fi de buscar el contrast. 

Per descomptat, no podia faltar la referència directa al nom del Club, i s’incorpora la paraula «Barça» a la part frontal de samarretes i dessuadores. 

Mercat minorista

El FC Barcelona treballa actualment en la creació de col·leccions pròpies de moda ‘streetwear’ per vestir el dia a dia dels aficionats ‘culers’. El club fa així un pas més en la seva aposta pel ‘retail’, la venda minorista, proposant noves línies de vestir, que complementen les opcions que ofereixen els equipaments oficials i d’entrenament, i que s’adapten a les necessitats del dia a dia

Notícies relacionades

Juntament amb ‘Color Block’, una de les últimes col·leccions càpsula que s’han llançat és la denominada ‘Tape’, inspirada en l’estètica més esportiva anglesa dels anys 90. La col·lecció deu el seu nom a les característiques bandes ‘tapi’ que van marcar aquella època i que s’incorporen a les diferents peces de la col·lecció, tant en dessuadores com als pantalons de xandall, on es llueix l’escut del FC Barcelona. 

Totes les col·leccions estan disponibles en exclusiva en les Barça Store del Camp Nou, passeig de Gràcia, La Roca Village i l’aeroport T1, així com en la plataforma d’e-commerce del Club 

Club d’Estil d’EL PERIÓDICO

Al Club d’Estil d’EL PERIÓDICO ens agrada estar a l’última, ens interessa la moda i la bellesa i totes les tendències en estil de vida, decoració i regals. Aquí us explicarem què és l’última moda al carrer i també les xarxes socials, i us donarem trucs perquè no se us escapi res. És molt fàcil unir-se al club. Registreu-vos a Entre Tots i escriviu-nos per explicar-nos les vostres inquietuds o compartir les vostres experiències.