A Google
El clatellot d’un bar a una crítica dura: «Revisa bé a qui vols posar aquesta ressenya, perquè t’has confós de local»
La reacció d’una clienta quan l’enxampen després d’intentar fer un ‘sinpa’ en un restaurant

Quan arriba el moment de sortir a menjar o prendre una copa, molts clients es fixen en les opinions que reben els establiments a les ressenyes de Google. Es tracta d’un recurs útil que està a l’abast de qualsevol persona que tingui accés a internet. Tanmateix, no sempre és un criteri fiable.
A causa que tothom pot publicar-hi les seves valoracions, és habitual que els propietaris hagin de lidiar amb crítiques sense fonaments que fan malbé la imatge de l’establiment. Això és el que li ha passat a l’amo d’El Tanque de Oro, un bar de Múrcia que s’ha tornat viral a les xarxes socials per culpa d’una ressenya desbaratada.
La nota més baixa possible
El comentari en qüestió, compartit a Twitter per l’usuari Lokii, que puntua l’establiment amb una estrella sobre cinc, la nota més baixa possible per a la plataforma. «M’estava replantejant si escriure aquesta ressenya o no, però és que el tracte que vam rebre va ser horrible», comença l’escrit de la Carmen María, la famosa clienta insatisfeta.
«Érem un grup de 8 persones, de les quals només vam consumir 7, i se’ns va dir de molt mala manera i amb amenaces que ens farien fora del lloc si la vuitena persona no consumia res», explica la usuària. Finalment, diu, el van obligar «a demanar-se un ‘pintxo’ de truita», perquè no els prenguessin la taula.
Impossible que sigui cert: estaven de vacances
Immediatament després de rebre la ressenya, el propietari del local va respondre la Carmen María. Era impossible que aquesta crítica fos per al seu bar. «Estem de vacances des del dia 30 de juliol i obrim d’aquí pocs dies, no tinc truita al local, només venc beguda, revisa bé a qui vols posar aquesta ressenya», escriuen des d’El Tanque de Oro. «Perquè t’has confós de local», afegeix.
Notícies relacionadesLa situació ha donat peu a molts comentaris crítics a les xarxes socials que, com defensa la usuària Verónica González, demanen més regulació: «És que això hauria d’estar més controlat. Qualsevol miserable sense cap motiu i sense escrúpols pot fer molt mal a un negoci del qual en viu una o més famílies», exposa la tuitaire.
Altres usuaris, en canvi, han optat per donar un toc d’humor a l’assumpte: «Digues al teu germà que vagi a apujar la persiana que potser estan allà des que vau marxar de vacances», ha fet broma Aileoncia.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Educació L'escola 'miracle' al barri del Besòs de Barcelona: de suspendre a estar per sobre de la mitjana en català i extraescolars
- Totes les estrenes i tornades Les 10 sèries que no et pots perdre aquest febrer
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova
- Nations league Espanya remunta contra Bèlgica amb dos gols en l’afegit
- EL PARTIT DE MENDIZORROtZA L’Espanyol afronta un partit amb valor doble a Vitòria