Efecte bumerang

Ryanair es burla de la pujada de preus de Netflix i la broma se li torna en contra

Els usuaris de Twitter han criticat que l’aerolínia es burli abans de mirar-se al mirall. «És més car afegir una maleta que 10 anys de Netflix», ha comentat un usuari

  • Com t’afecta el final dels comptes compartits de Netflix

  • Indignació amb Netflix: la quota anual de la plataforma costa més que Disney+, HBO i Amazon Prime Video juntes

  • Com obtenir Netflix a un preu més barat que a la pròpia plataforma

2
Es llegeix en minuts

La impopular decisió de Netflix d’acabar amb els comptes compartits a Espanya no ha tingut la rebuda esperada. La plataforma cobrarà a partir d’aquest febrer un cost extra de 5,99 euros per cada perfil addicional i això ha desencadenat les queixes dels usuaris. D’altres, tanmateix, han aprofitat el sisme mediàtic que s’ha creat per aconseguir notorietat. És el cas de Ryanair, que no ha trigat a burlar-se a les xarxes socials de la pujada de preu de les tarifes. Tot i així, la burla no ha passat desapercebuda pels usuaris, que l’hi han tornat com si fos un bumerang. En aquest sentit, han criticat el preu que cobren per pujar l’equipatge a la cabina, per triar un seient concret i altres suplements que encareixen notablement els bitllets d’avió ‘low cost’ de què presumeix la companyia.

Ryanair va aprofitar el tuit d’un usuari crispat per les noves tarifes de Netflix per llançar una primera pulla a Twitter. «És més barat volar amb nosaltres, només dic #AdiosNetflix», va tuitejar dijous. Aquest comentari va tenir prou repercussió, amb més de 255.000 reproduccions, perquè els usuaris es rebotessin. La publicació es va omplir de respostes que criticaven les tarifes variables de l’aerolínia, especialment a l’hora d’afegir una maleta, que canvien segons la demanda i la ruta. També es van acarnissar amb el servei d’atenció al client.

«És més car afegir una maleta que 10 anys de Netflix»

«És més car afegir una maleta que 10 anys de Netflix», «per això cobreu per les maletes petites 50 euros» o «per sort, cancel·lar Netflix és cosa d’un botó. Parlar amb vosaltres missió impossible, i solucionar un problema ja ni parlar-ne. Avui és #AdiosNetflix, però fa temps va ser #NuncamásRyanair», són algunes de les respostes més sonades que va rebre la companyia. 

Notícies relacionades

Malgrat rebre desenes de comentaris d’usuaris, Ryanair no sembla donar-se per al·ludida. Al contrari, continua afegint llenya al foc. A més de contestar els tuits dels usuaris d’una forma que difereix molt de l’esperada d’una multinacional, l’aerolínia ha tornat a burlar-se aquest divendres dels nous plans de Netflix. En aquest cas, amb un tuit en què mostra el menú d’usuaris típic de la plataforma, però customitzat amb serveis de Ryanair.

«Que precisament vosaltres que cobreu fins i tot per respirar poseu aquest tuit. En fi, la hipotenusa», ha comentat una usuària. «El fort de Ryanair: cobrar per tot, no respectar els drets dels passatgers i els treballadors, denegar reemborsaments i indemnitzacions, cobrar la maleta il·legalment, dir que són ‘low cost’ però després cobra per tot», ha comentat un altre usuari.

Temes:

Ryanair Netflix