Higiene qüestionable
Una cambrera d’un bar d’Alacant, acomiadada per mostrar un vídeo amb escarabats
L’amo del local l’acusa de manipular les imatges i assegura que havia fumigat el mateix dia per acabar amb els bitxos
¿Per què la gent està ficant boles de paper d’alumini a la rentadora?
Nou truc: ¿Per què la gent està embolicant l’enciam amb paper d’alumini a la nevera?
¿Què passa si prenc un cafè i després faig la migdiada?
Mercadona retira aquesta colònia: «He tingut un desengany»

Si la presència d’escarabats no sol ser un fet agradable, encara ho és menys si desenes campen al seu aire en un bar. A través de les xarxes socials i WhatsApp s’ha difós un vídeo gravat per una exempleada d’una cerveseria del Grup Sento, situada a la l’Albufereta (Alacant), on es pot veure aquests insectes rondant per les safates de menjar de la barra o a les parets situades a prop de les salses.
La cadena de menjar, especialitzat en ‘montaditos’ i tapes, compta amb set locals més a les províncies d’Alacant i Elx.
1- Me llega esto por WhatsApp
— Quieto todo el mundo (@QuietoToElMundo) 21 de febrero de 2023
Cervecería Sentó. Centro de Alicante, San Juan, Albufera, San Vicente. No hay inspectores?
Pongo otro segundo vídeo, pic.twitter.com/YNqU6y1BNx
Unes imatges amb conseqüències
Després de l’abast viral de les gravacions, ha començat a circular un altre missatge per WhatsApp i Twitter en què, suposadament, l’empleada responsable dels vídeos explica que la van acomiadar quan les imatges van arribar a mans de l’amo. «M’han prohibit entrar a la feina dient-me que estava acomiadada, sense carta d’acomiadament ni res», denuncia l’extreballadora.
A més, afegeix llenya al foc i assegura que l’amo del local «coneixia la situació [que hi havia escarabats] i mai ha volgut posar-hi remei». Finalment, alerta del problema de salut que la situació suposa: «Us agrairia que no anéssiu mai a un Sento i que ho compartiu amb la gent que conegueu».
Me ha llegado esto unas horas después de que circulara por Whatsapp un video mostrando cucarachas paseándose entre la comida del restaurante Sento de Alicante. Si alguien conoce a la persona afectada decidle que no pueden despedirla así, tiene que ir a su puesto de trabajo igual: pic.twitter.com/2J156QkhlE
— Vuarnet (@AntonioVuarnet) 20 de febrero de 2023
¿Qui menteix?
Per la seva banda, Pedro Arconada, l’amo de tots els locals del Grup Sento, s’ha pronunciat a través d’unes declaracions a Ràdio Alacant. Així, no només no assumeix el seu error com a responsable de l’establiment, sinó que assegura que el mateix dia es va fer la fumigació del local i que la ja exempleada se’n va aprofitar, ja que «els bitxets estan més alterats i es mouen més». També assegura que la treballadora va manipular les imatges: «Gràcies a les càmeres de seguretat que tinc he pogut treure com ella mou les coses i fa fotos i vídeos».
A més, Arconada desmenteix la versió de la treballadora sobre l’acomiadament, ja que declara que van parlar. «Jo et preparo els papers de l’atur, t’acomiado i et pago el que et toca», explica l’amo que li va dir després d’haver-se reunit. Per ara, l’exempleada no s’ha tornat a pronunciar i l’amo denunciarà el cas en els tribunals.
#Yotambiénsoysento
Notícies relacionadesAmb un to més pacífic i apel·lant al sentimentalisme, el compte oficial del Grup Sento en les xarxes socials ha llançat un comunicat amb l’etiqueta #Yotambiénsoysento. «Us volem recordar que els nostres clients sou el més important per a nosaltres», assegura. També lamenta que «aquesta situació concreta no reflecteix la feina que hem fet durant tot aquest temps. Estem realment entristits pel que significa aquest esdeveniment per a la nostra marca i us assegurem que treballarem dia i nit per recuperar la vostra confiança».
Una confiança que serà difícil de restablir després de veure els escarabats anar amunt i avall.
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Pla pilot El Govern concedirà beques de 500 euros al mes per estudiar Filologia Catalana i augmentar la xifra de professors
- Catalunya Media City Salvador Illa presenta el ‘hub’ audiovisual Catalunya Media City a les Tres Xemeneies
- Crisi transatlàntica ¿Per què el Vell Continent és tan important per als EUA? Desmuntant el mite de l’Europa parasitària de Trump
- Avançar el rellotge ¿Quan és el canvi d’hora del 2025? Data de l’arribada de l’horari d’estiu